MORAD Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag tycker att manga och anime är inte töntiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Tokyo mew mew liknar sailor moon lite gran faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Tycker det inte är töntigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ursäkta att jag gåt Off - Topic, men jag har en fråga: Vad är skillnaden mellan Animé och Manga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Fusion: Manga- Är orginalet alltså de svart vita böckerna. Anime- är mangan när den har blivit gjord till film/serie och då skiljer den sig oftast en hel del från orginalet (mangan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag tykte om pokeymon jätte myket för 6 år sen och digimon. Jag såg sailor moon men jag förstod den aldrig. Jag uptäkte inte anime/manga förens jag läste dragonball, jag trode det var den ända som fanns. Nu vet jag att det finns miljoner manga/anime och då uptäkte jag att pokemon och resten var det med. Jag tyker bara Anime kan vara töntigt i USA,isk version. Dom flästa Anime börgar i japan sen gör dom i USA om versionen och ändrarmanuset, och det är bara då det kan bli töntigt. Som YU-GI-OH har dom gjort så jag har set orginal versionen och då kunde man förstå. Jag tyker inte YU-GI-OH är dåligt men bara Anime dom har ändrat värsion i blir bara myket sämre. Dom tar bort alla roliga skämt ochså, i orginal versionen av YU-GI-OH när dom klätrar up för Pegasus torn så har Anzu inga trosor på sig och när dom klätrar up för tornet är honda under henne med öngonbindel för att han inte ska se up under hennes skjol. När dom klätrar tapar Anzu taget och faler och sätter sig i hondas ansikte under skjolen. Alla såna skämt tar dom bord och det är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 de e inte ett dug mesigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Varför ska Anime/Manga vara tråkigt? själv tycker jag det är bra särskilt ONE PIECE! (Nepec kolla den japanska loggan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Vad har alla emot Sailor Moon egentligen?, såg alltid det när jag var väldigt liten och har även sett en del på det nu. Serien må ha många små löjliga inslag men en del är riktigt roligt humor sett. Något jag därimot har svårt för är Yu-GI-OH, One Piece och Dragonball, vad är det som är bra med dem egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Vad har alla emot Sailor Moon egentligen?, såg alltid det när jag var väldigt liten och har även sett en del på det nu. Serien må ha många små löjliga inslag men en del är riktigt roligt humor sett. Något jag därimot har svårt för är Yu-GI-OH, One Piece och Dragonball, vad är det som är bra med dem egentligen? Inriktningen är väl för det mesta till pojkar, som t.ex DragonBall och YU-GI-OH, där finns det action och dem flesta pojkarna gillar ju det, så det finns typ samband mellan dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kan inte säga att jag tycker det är töntigt. Tycker dock att det är tråkigt. Har aldrig gillat animeringssättet, aldrig gillat alla dessa kampsports pockets eller igenligen någon japans serie. Men jag tror att manga/anime har dratts ner lite i smutsen av all porr som skapas. När folk hör "Anime" tänker nog många på just porren. Vilket såklart är negativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Yepp... Som Fusion säger. Men SM är ju självklart ett faktum att man tittar på. Tråkigt då att inte de senare säsongerna kom efter. ;) Skåningen: Jo det kan ju vara ett av det. Har faktiskt inte själv märkt av det men det kan vara nog så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.