Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jag tror fortfarande att deoxys är starkarst. ;)ja men du får tro vad du vill? :D Jag vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Man måste inte ha många pkmn för att besegra Arceus. Mewtwo eller Deoxys med rätt attacker tar nästan alla Arceus typer. No problem -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Man måste inte ha många pkmn för att besegra Arceus. Mewtwo eller Deoxys med rätt attacker tar nästan alla Arceus typer. No problem -_- Håller med :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Kanske det. Men man borde ändå ha "backup" med sig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Det är bara nuubs som har backups, mannen. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Det är bara nuubs som har backups, mannen. ^_^man ska väl ha backup (1-3 pokemon extra i alla fall, tycker jag) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 (redigerat) mew är inte den starkaste, och megamartin deoxys ar inte 680 base attack stats, det är tyr 3 ggr så mycket som blisseys hp.. bland R/S/E är det deoxys attack form, man annars vet jag inte och orkar inte kolla. EDIT: kollade i alla fall 6.Rhyperior 140 base 5.groudon/rayquaza 150 base 3.Regigigas/Slaking 160 base 1.Deoxys (attack) 180 base Redigerat 23 Augusti 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg