Hoppa till innehåll

Hur Är Din Klass?

Dretskit

Hur Är Din Klass?  

117 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Antal

Fjortisar: 2 (Som Rowyns beskrivning)

Övriga tjejer: 3 (Svåra att klassificera)

Störande skitungar: 5 (Omogna, pratiga och allmänt störande)

Halvstörande skitungar: 2 (Som ovanstående men kan också vara schyssta)

Anti sociala: 1 (Tar allt man säger som en förolämpning, har svårt att snacka tac vare det)

Schyssta: 3 (Lite vilda, men på ett bra sätt :D )

Mogna: 4 (Inte vilda, inte störiga och inte otrevliga)

Totalt ihopräknade: 20

Jag valde konstig.

Redigerat av kola king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 100
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi är bara 11 i våran klass, så jag gör en liten personig beskrivning för alla:

Oscar - Min bästa kompis och lite svängigt humör. Tål inte småskämt, då sparkas han på smalbenen.

Joachim - Lagom duktig i sport och lagom duktig i skolarbete.

Pelle - Otrolig i sport men inte så bra i skolämnen. Har ganska svårt att koncentrera sig för tråkiga saker.

Adam - Fruktansvärt svängigt humör, har mordhotat lärarna ett flertal ggr med sax och fått våldsamma utbrott där han kastar stolar. Riktigt konstig typ.

Jacob - Längst i klassen, men inte vidare bra på nåt, förutom lantgård. Ska antagligen bli en bonde när han skaffar jobb.

Gabriel (Jag) - Fet nörd som alla flockas runt. Hyffsat bra i alla ämnen, men kan inte bli sämre på sport.

Hanna - Snäll tjej som är rolig och schyst.

Emilia - Fotbollsnörd och riktigt duktig i skolarbete. Perfekt i nästan allt.

Karolina - En som inte riktigt hör till klassen eftersom att hon gick om den. Är ganska klen av sig och säger inte så mycket.

Fanny - Ungefär som Hanna, men lite för rolig så hon nästan blir hispig.

Lisa - Riktigt smart tjej som får väldigt många rätt på prov och liknande.

Tror att det var alla.

Sammanfattat blir det en skön bladning, och jag uppskattar alla.

(Utom Adam, han är helkonstig)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Absolut konstig.

Min klass består ett gäng MYCKET olika personer. Vilka alla är indelade i små grupper utav mig, vissa utan att dom vet om det.

Där är ett fjortis gäng, om man skulle trycka in ett finger in i kinden på nån av dom så skulle man antagligen kunna rota ett par cm, innan man hittade tecken på hud.

Det andra gänget är ett par helt okej tjejer, med lagom snuskig humor och glatt humör. Umgås mycket med dessa personer.

I varje klass finns det väl datanördar? (säger inte att det är negativt) Finns ett gäng killar som lever för sina datorspel. Inget annat betyder särskillt mycket.

Finns 2 tjejer, som beter sig som småbarn. Har många gånger undrat om dom inte är aliens i förklädnad.

Finns en kille, som har någon form utav störning och därför ligger mycket långt efter. Ingen kille som hoppar runt på borden o drar roliga vitsar. Mycket tillbakadragen och speciell.

Finns en kille, mycket sport intreserad. Brukar ha rätt kul med honom. Men ibland kan han kännas lite omogen. En kille som man helt enkelt inte riktigt vet var man ska placera i för grupp.

Sen har vi den ökända ensamma killen, som enligt lukten nog tvättar sig 1 gång i månaden. Seriöst, han luktar bondgård. Har också en mycket hatad personlighet, och är nog rätt utstött.

Sen har vi då mej, klassens clown. En kille som inte är särskillt populär varken för utseende, sport eller pengar. Helt enkelt för min talang att få folk att ljuda ut i skrattsalvor. Killen folk samlas runt om, för att ha kul under rasterna. Har ingen direkt bästa vän, är rätt mycket..Ensamvarg e fel ord, snarare han som trivs i många olika personers sällskap.

Kanske inte låter så konstig? Belive me..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min klass är både liten (på grund av många avhopp) och den är uppdelad i tredelar, den ena delen består av ungefär hela klassen med en kille från Åland som spelar ledare av ngt slag eftersom alla springer efter honom. Sedan den andra delen består av två punkare, och den tredje involverar mig och mina tre kompisar.

Jag röstade på Konstig eftersom det är bästa sättet att förklara klassen på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...