unix Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 GB har kommit :) Japp.Bra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 kul med lite nya grejer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Yeah!Vänner och gästbok!Tack Admin!!! f*n!Det är så j*vla bra!!!f*n SÅ j*vla COOLT!!!! Censuren funkar :) Redigerat 24 Februari 2006 av Tomatketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) omg ! vänner, gästbok, och P 16 vid namnet. Det känns som jag har hamnat på lunarstorm. Sådana här förslag har vad jag vet varit uppe för en tid sedan, men inte genomförts pga "att fuska.se är ett spel forum, inte en community" Redigerat 24 Februari 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neos34 Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag måste vara helt nollad, för jag fattar inte vad jag skall göra.. Over and out! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Varför står det ingenting vid nicos? jag hade ingen info angiven, har inte sett någon anledning. det du sett måste vara någon slags bugg. har aldrig haft något som inte stämmer i profilen. i profilen kan man ställa in så att man är född tidigast år 1907, alltså är det omöjligt att ställa in att man är 2006 år. Redigerat 24 Februari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Varför står det ingenting vid nicos? Men genom att inte skriva någon födelsedag så uppfattas det som om att man har fött 0000-00-00.Då är man ju 2006 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 jao, därför skulle jag ju aldrig kunnat ställa in det själv. men visst jag kanske har ljugit om mina uppgifter ändå, förlåt alla fina medlemmar som tog illa upp för att det stod P2006 vid mitt namn i några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Var bara inte du, Nico ;) Canon2000 hade så också en liten tid under dagen idag. Så det var bara ett litet fel. Neos34: Nice... En äldre man på fuska.se. Inget man ser varje dag. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 grymt f*n vad coolt! men det skulle bli lite bättre med lite mer smiliesar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Hmm... Censur också? Fitta hora Bitch fittkuk k*k *Testar bara* Öh... Funkar typ inte så bra på fitta... Inte hora heller... fittkuk är inget riktigt ord så... Redigerat 25 Februari 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 omg ! vänner, gästbok, och P 16 vid namnet. Det känns som jag har hamnat på lunarstorm. Sådana här förslag har vad jag vet varit uppe för en tid sedan, men inte genomförts pga "att fuska.se är ett spel forum, inte en community" Det har du rätt i :P men det kan väl vara skoj med lite nya saker ibland :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.