Hoppa till innehåll

Har Ni Kärat Ner Er?


Justusett
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 97
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är djuuuupt förälskad i en tjej nu... Liksom... När jag ser henne så pirrar det i magen. Och jag drömmer om henne

Men nu är det så att jag kan aldrig få henne... För det första så tror jag att hon redan har någon... Men det värkar nästan inte som det. Jag ser båda två bara i matsalen.. Och dom är aldrig tillsammans där... Och hon ser bara ledsen ut... Innan... Första gången jag såg henne med egna ögon.. Så var hon glad och såg trevlig ut. Men inte mera... + att jag ska flytta. Och hon är inte kär i mig.. Hon tror väl att jag är någon.. Som bara kan vara ute efter sex eller nåt :S

Men idag gick jag förbi henne... Väldigt nära...

Men jag vet att jag aldrig får henne :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är jättekär i en trevlig tjej som går i samma klassen och som jag är granne med.jag pratar med henne ibland,har till och med hennes msn.

Redigerat av Ocelot
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur gjorde du för att bli ihop med henne då?

 

Jadu. Skrev på msn till henne och så. Finns en fritidsklubb i närheten, och om jag skulle gå ditt med några andra i klassen så frågade jag typ om hon ville gå med. Sen så jag brukade jag prata med henne på morgonen när jag gick till skolan. Gick med henne hem. Alltså inte inn till henne men :P Iaf så var trevlig och var dig själv helt enkelt :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...