Katt Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Inte jag, det är ganska svårt att vara densistasomlämnarforumet omintenågontvingarmigtilldet om man ska ge upp forumet för en sådan sak. Förlåt att jag tryckte ihop orden till ett ord, men jag ville spara på fuskas server. Redigerat 7 Mars 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Hur tänker du? Det klart man ger upp en fånig liten sida för att få vara med sin tjej! Jag skulle säga so long till hela internet bara för en sån sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 är kär i en som, Jag tror inte är kär i mig... Jäkligt jobbigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Hur tänker du? Det klart man ger upp en fånig liten sida för att få vara med sin tjej! Jag skulle säga so long till hela internet bara för en sån sak. ja me men inte kul iaf tjejen lämnar en =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Då kan man alltid gå tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Klart jag har kärat ner mej i en kille jag vet jag inte kan få =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Det är konstigt att se att så många under 12 har haft riktiga förhållanden. Är man ung så ska man ha kul, leva livet helt enkelt. Man har gott om tid att upptäcka kärleken senare i livet. Kärlek är mer jobbigt är underbart. Själv så var det nåt år sen jag gillade någon mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 ok men det är väldigt många vissa i tvåan e t.o.m ihop.... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jo nå är man lite kär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Fick första "flickvännen" när jag gick i förskolan =/ Sen fick jag en i ettan, en i trean 2 i 5:an 1 7:an och nu 1n 8:an -.- Började tidigt men hade ingen aning varför jag skulle vara ihop med någon då... Vad jag kommer ihåg så lekte vi bara .. Typ med leksaker och sånt då O_O det är först nu i dem senare åren det har blivit lite seriöst xD Klart jag har kärat ner mej i en kille jag vet jag inte kan få =P Du kan bara inte få honom om han redan har en eller är en kändis som du omöjligt kommer träffa. Resten kan du få.. Bevisat faktiskt att "kärlek" kommer från en liten del av hjärnan ... Visst kan man tycka någon är mindre attraktiv än andra men det spelar inte så stor roll faktiskt , eftersom det är bara mentalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Klart jag har kärat ner mej i en kille jag vet jag inte kan få =P Samma här :P Fast i en tjej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 lite.. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.