JYL Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Har hänt ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 klart... :D chattar med hon nu på msn..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag är djuuuupt förälskad i en tjej nu... Liksom... När jag ser henne så pirrar det i magen. Och jag drömmer om henne Men nu är det så att jag kan aldrig få henne... För det första så tror jag att hon redan har någon... Men det värkar nästan inte som det. Jag ser båda två bara i matsalen.. Och dom är aldrig tillsammans där... Och hon ser bara ledsen ut... Innan... Första gången jag såg henne med egna ögon.. Så var hon glad och såg trevlig ut. Men inte mera... + att jag ska flytta. Och hon är inte kär i mig.. Hon tror väl att jag är någon.. Som bara kan vara ute efter sex eller nåt :S Men idag gick jag förbi henne... Väldigt nära... Men jag vet att jag aldrig får henne :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Ja det har jag många ggr!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) Jag är jättekär i en trevlig tjej som går i samma klassen och som jag är granne med.jag pratar med henne ibland,har till och med hennes msn. Redigerat 5 December 2006 av Ocelot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag är jättekär i en trevlig tjej som går i samma klassen och som jag är granne med.jag pratar med henne ibland,har till och med hennes msn. Haha välkommen i klubben. Granne->Klasskamrat->Jättekär. Det var det för mig me förut. Va ihop med henne, men inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 hur gjorde du för att bli ihop med henne då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) Kär å galen :D Vi får väll se hur de blir, tror att hon kanse kan va intersserad utav mejj..Å de får vi väll hoppas :D [EDIT]Så ja (: Redigerat 7 December 2006 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 hur gjorde du för att bli ihop med henne då? Jadu. Skrev på msn till henne och så. Finns en fritidsklubb i närheten, och om jag skulle gå ditt med några andra i klassen så frågade jag typ om hon ville gå med. Sen så jag brukade jag prata med henne på morgonen när jag gick till skolan. Gick med henne hem. Alltså inte inn till henne men :P Iaf så var trevlig och var dig själv helt enkelt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Med ett kort svar Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Jo många gånger i mitt snart 13åriga liv! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 ja men då är den här personen en väääldig speciell person :D Britney Spears?? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.