PussyCat Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Den här är gasnka gammal men ändå :P Varför kryper norrmännen i affären..???? De leter efter låga priser :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 det var en gång tre killar som bara kunde säga ja,med gaffel och kniv och jag först. då kom polisen och sa:har ni dödat tanten. ja. med vadå. med gaffel och kniv. då ska ni in i finkan. jag först, jag först! :D rektorn ser sig strenkt om i klassen och säger att dom som vet av sig att dom är idioter reser sig upp. efter en stund reser sig Harald. jaså du är en rikdig idiot du. nej jag tycker bara synd om rektorn som måste stå upp alldeles ensam. kalle-entligen kan jag köpa en ny video david-hur fick du råd med det kalle-jag sålde tv'n en gammal gubbe gick till hotelet och såg sig nyfiket för första gången på hisen.då gick en en gammal tant in och efter en lång stund så öppnades dören och en ung vaker kvinna kom ut. då sa gubben oj det måste jag prova! mamma kan vi inte ge den damen 5 kronor. hon ber så om att få en. men vad är det hon igentligen hon säger: halonsaft-is 5 kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Fröken till kalle som börjar ettan: -Vad heter du då? Kalle:jag vet inte Fröken:då får du ta reda på det till imorron Kalle:okej NÄr kalle kom hem från skolan frågade han sin storasyster som pratade i telefon: -Vad heter jag? Storasystern:Håll käften! Då frågade kalle sin storebror som tittade på TV: -Vad heter jag? Storebrorn:bididipi Superman! Då frågade kalle sin mamma som lyssnade på musik: -får jag fråga dig vad jag heter mamman:gör det om du vågar! Då gick kalle till sin lillasyster som satt och åt mat: vad heter jag? lillasystern:gRöT när kalle kom till skolan nästa dag frågade fröken vad han heter: -Vad heter du? kalle:Håll Käften! -Vem tror du att du e? bididipi Superman! -Dig får vi nog gå till rektorn med -Gör det om du vågar! -Vad har du i huvet egentligen? -GrÖt hahahahahaahahHAHAHAHAHAHHaHaHaHaHahahAhahAhAhaHahahahahahaahahHAHAHAHAHAHHaHaHaHaHahahAhahAhAhaHaha ahahahaahahHAHAHAHAHAHHaHaHaHaHahahAhahAhAhaHahahahahahaahahHAHAHAHAHAHHaHaHaHaHahahAhahAhAhaHahahah hahaahahHAHAHAHAHAHHaHaHaHaHahahAhahAhAhaHa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Kanske inga direkta vitsar men riktigt sköna att läsa. Citat ifrån Homer Simpsons från tv serien The Simpsons. "Om det nu inte är meningen att vi ska äta djuren... varför är dom då gjorda av kött?" "Ät inte upp mig. Jag har fru och barn. Ät dem." "Well kids, you´ve tried your best and you failed miserably. The lesson is: never try" "Beer is lika a woman. They taste good, they look good, you´ll step over your own mother just to get on." "Men Marge, jag lovar att jag aldrig tänkte att du skulle få reda på det." "Marge, det krävs två för att ljuga. En för att ljuga och en för att lyssna" "Min son, när du deltar i ett sportevenemang handlar det inte om att vinna eller förlora... det handlar om hur full du blir." "Varför ska vi gå ut? Vi kommer ju att hamna här till slut ändå!" "Döda min chef?! Vågar jag verkligen leva ut den amerikanska drömmen?" "Heh Heh Heh! Lisa! Vampyrer är bara påhittade, precis som älvor, troll och eskimåer." "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." "Okej, Hjärna, nu hänger allt på dig." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Den här fick jag reda på av Silver star: Det var en gång en flicka och en pojke som lekte i sandlådan. Pojken blev kissnödig och gick till buskarna. Han tog av sig sina kalsonger och byxor. Då kom flickan fram. Flickan frågade: Vad är det där? och pekade på pojkens penis. Då svarade pojken: Det är min vattenspridare. Sen sa flickan: Så omodernt min är inbyggd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 kalle till fröken: fröken-kalle kan du obdatera adjektivet ''sjuk'' kalle-sjuk-sjukare-död vad är det som går igenom ett hål och kommer ut igenom tre svar:en pärson som tar på sig en tröja hur många elefanter får plats i en tom bur svar:en sedan är buren inte tom längre villket djur kan hoppa högre en efeltornet svar:alla i stort sätt för efeltornet kan inte hoppa vet du varför normänen alltid har händerna i fickorna svar:för att de tycker att det är pinsamt att fingrana inte är lika långa vet du vad det står i båtten av nåska simbasengen. nej. rökning för biuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Kanske inga direkta vitsar men riktigt sköna att läsa. Citat ifrån Homer Simpsons från tv serien The Simpsons. "Om det nu inte är meningen att vi ska äta djuren... varför är dom då gjorda av kött?" "Ät inte upp mig. Jag har fru och barn. Ät dem." "Well kids, you´ve tried your best and you failed miserably. The lesson is: never try" "Beer is lika a woman. They taste good, they look good, you´ll step over your own mother just to get on." "Men Marge, jag lovar att jag aldrig tänkte att du skulle få reda på det." "Marge, det krävs två för att ljuga. En för att ljuga och en för att lyssna" "Min son, när du deltar i ett sportevenemang handlar det inte om att vinna eller förlora... det handlar om hur full du blir." "Varför ska vi gå ut? Vi kommer ju att hamna här till slut ändå!" "Döda min chef?! Vågar jag verkligen leva ut den amerikanska drömmen?" "Heh Heh Heh! Lisa! Vampyrer är bara påhittade, precis som älvor, troll och eskimåer." "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." "Okej, Hjärna, nu hänger allt på dig." känns det där inte lite tagit från snabbstart Rowyn? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ok, den här kanske e lite gammal, men ändå: Fröken till Kalle: -Kalle, kan du nämna en stad i Italien? -Javisst, fröken, Vilken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Kanske inga direkta vitsar men riktigt sköna att läsa. Citat ifrån Homer Simpsons från tv serien The Simpsons. "Om det nu inte är meningen att vi ska äta djuren... varför är dom då gjorda av kött?" "Ät inte upp mig. Jag har fru och barn. Ät dem." "Well kids, you´ve tried your best and you failed miserably. The lesson is: never try" "Beer is lika a woman. They taste good, they look good, you´ll step over your own mother just to get on." "Men Marge, jag lovar att jag aldrig tänkte att du skulle få reda på det." "Marge, det krävs två för att ljuga. En för att ljuga och en för att lyssna" "Min son, när du deltar i ett sportevenemang handlar det inte om att vinna eller förlora... det handlar om hur full du blir." "Varför ska vi gå ut? Vi kommer ju att hamna här till slut ändå!" "Döda min chef?! Vågar jag verkligen leva ut den amerikanska drömmen?" "Heh Heh Heh! Lisa! Vampyrer är bara påhittade, precis som älvor, troll och eskimåer." "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." "Okej, Hjärna, nu hänger allt på dig." Det var just där jag tog dem ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag kan en ganska bra håkan kommer in på apoteket i bergen,lämmnar fram en lapp o säger: -Jag skulle vilja köpa arsenik apotekaren kollar på lappen och säger: -Det räcker inte med en lapp på din fru du måste ha ett recept! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Varför kissar engelsmännen med öppen dörr??? För att ingen ska kika genom nyckelhålet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Denna är lite gammal men ändå är den rätt bra! Tre pojkar hade blivit kallade till rektorsexpiditionen. Rektorn tittar på den förste pojken som kommer in och säger: -Vad har du gjort då? -Jag har kastat sten i vattnet. Rektorn tittar på den andre pojken och säger: -Vad har du gjort då? -Jag har också kastat sten i vattnet. Och slutligen tittar han på den tredje och sista pojken och säger: -Har du också kastat sten i vattnet? -Nej, det är jag som är Sten. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.