Aircondition Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 om man nu verkligen vill byta rank kan man ju betala med riktiga pengar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) men hallå man borde inte kunna byta rank för då kan man ju luras och skriva t.e.x. #9 coling när man bara är 1 nykomling Redigerat 25 Februari 2006 av orre_best Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 ja men man ser på fuskarank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 @PontarN, bli du Coling. Jag ska bli #11 Hedersmedlem B) @Simpsons, försök så går det ganska snabbt. Hur blir man #11 Hedersmedlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 @PontarN, bli du Coling. Jag ska bli #11 Hedersmedlem B) @Simpsons, försök så går det ganska snabbt. Admin är 11 hedersmedlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 En person ja men hur blir man det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Alltså herregud? Läs namnet på titeln, "Hedersmedlem"? Det är en speciell person, som admin förmodligen vill ge denna speciella titeln till. T.ex hans bästa vän, syskon eller någon som hjälpt honom med sidan eller liknande. Eller har någon köpt ranken i affären (i Salzalada´s fall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag tycker verkligen inte att man borde höja till 50 000fm Då skulle ju bara Tûlgahr har råd med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 @Zwailon, det finns 2 stycken "hemliga" ranker, och för ett tag sen var det en bugg så att några fick skithög rank. (Jag var en av dem) Jag fick cirka 20 000 i rank och blev #11 Hedersmedlem då. Kanske har Admin bytt ut de två hemliga eller helt tagit bort dem, vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 vilka två hemliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 alltså Admin kan inte ge bort hedersrank, jag undrade om man kan bli hedersmedlem typ som man är minifuskare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Nää, man måste tjäna ihop ___mycket FR (FuskaRank) för att blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.