Mezox Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Mu1991: 6,5/10 för bilden 7,8/10 för att vara gjord i Gimp, texten passar inte in så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 en ny vad tycks? har ni nått bra sätt att göra snygg text på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Nja, jag gillade inte den =\ 4\10, rendern är för lila och passar inte alls in på bakgrunden, texten blev sådär... Sen är det bara ladda ner fler fonter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) 1:an<--LÄNK 2:An<--LÄNK 3:an<--LÄNK 4:an<--LÄNK ok vilken är bäst som min avatar. Rösta. Jag tippar på 3:an Ni kan också hjälpa mig med att förbättra dem med att säga vad jag ska göra bättre. Redigerat 6 April 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 det är bra ifall du postar några bilder också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) oj jag glömde skriva att jag länkade i texten. Mu1991 om du undrar hur jag gjorde texten på den sista så är det ett script. Redigerat 5 April 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 3:an är klart snyggast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Tvåan gillade jag bäst, men texten var hemskt, den passade inte alls in ! Ändra texten så blir den snyggare, och byt position också. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 3:an fast 2:an blir snyggare om du ändrar text... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 3:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag har lagt till en 4:a och så ändrade jag på 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag tycker faktiskt 3:an fortfarande här är en ny liten jag gjort(änvänder den i ett spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.