Fusion Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Miglot: Nu vart den mycket snyggare, testa med att göra texten lite passand emed bakgrunden. ;) Mu1991: Vet faktiskt inte, dina andra är snyggare, inte min smak bara =\ 4\10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag har ändrat den jag skaffar en egen tråd istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Mu1991: Snygg, till skillnad från Fusion 'gillar' jag den 6,5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag håller med Mezox. 6,7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 (redigerat) Har gjort en ingen brush ingen render. Heter det inte default elr nått sånt förresten??? Ja, skit samma här är den iaf: Redigerat 8 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 ok menar du att du gjorde bilden helt själv och tecken snittet? Då är det en defult. Men den vad ganska snygg. 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Den var snygg The_Dark_Yoda. 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 TDY: Snygg 7,5/10, men du har hämtat en render och teckensnitt, och det verkar som om du även hämtat brushes. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 TDY: Snygg 7,5/10, men du har hämtat en render och teckensnitt, och det verkar som om du även hämtat brushes. :P Teckensnitt har jag hämtat ja, trodde inte att det ingick, men bilden har jag klippt ut själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) Har gjort en nu ingen brush ingen render. Heter det inte default elr nått sånt förresten??? Ja, skit samma här är den iaf: Har du gjort bakgrunden själv ? Isåfall skit snyggt, speciellt för att vara från The Gimp ! Gillade den verkligen, 9 \10 ! ;) Redigerat 8 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Asså jag gjorde den i förra veckan så jag kommer inte ihåg riktigt. Texten har jag laddat ner men render har jag klippt ut själv. Sen kommer jag inte ihåg om jag använde brushes elr inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Alltså, har du gjort bakgrunden själv ? Eller har du bara lagt till en bild och skrivit på den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.