Gäst Miglot af eraon Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Min senaste. (marv :wub: ) Det är marvin den allvetande och deprimerade roboten han kan få hela flåttor att ta själv mord genom att hålla tal. (Visst är han söt) Från liftarens guide till galaxen. Han är deprimerad för att han vet allting och vetaatt allt är meningslöst. (boken är bra jag läder 3:de :)) Redigerat 14 Mars 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Min senaste. (marv :wub: ) jag tycker faktiskt han fortfarande han ser konstig ut här är det nyaste jag gjort inte så bra,men, men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Ganska bra ändå, men fonten var ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) jag vet men jag har fösökt att blanda färger och lägga skugger och sånt på texten men det funkade inte så bra här är en ny som jag försökt med text igen men jag lyckades inte så bra. råkade leka lite mycket med kontrast och ljusstyrke verktyget Redigerat 15 Mars 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Själva bilden är ju snygg men fonten passar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Hur bruchar ni så snyggt (jag vet att man kan ladda ner bruchar). Ni är bara såna proffs. Min senaste. (marv :wub: ) Han måste ju ha stora kretsar i huvudet. :) Undrar vad han har för hårdvara. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Själva bilden är ju snygg men fonten passar inte... jag vet men jag försökt med olika verktyg för efekter på texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Men liksom testa en helt annan font istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Men liksom testa en helt annan font istället! nej det är roligt att försöka fixa häftig text i olika färger. här är en ny bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 var kan man ladda ner brushar?(gratis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 var kan man ladda ner brushar?(gratis) deviantart.com ? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 min nyaste bild(även min avatar) 1-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.