Hoppa till innehåll

Fuska.se

Putside

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kan inte säga att jag är så förtjust i fuska.se, men det är en bra tidsfördriv ibland och det finns bra personer att prata med. Men det händer inte så mycket i forumet, jag var borta från fuska ungefär ett år och det är fortfarande samma forum inlägg som då, den enda stora skillnaden är att en hel del av de som jag pratade med då är borta från sidan. Jag stör mig på att moderatorerna kan ändra inlägg m.m eftersom dom borde berätta vad som är fel i stället för att ändra inlägget. och jag stör mig även på att det vid en del fall verkar som moderatorerna bedömer vissa saker ur sin egen synvinkel, tycker dom inte om en sak ändrar dom den eller ger en varning.

Men till dom possetiva sakerna så, är forumet lätt, man behöver inte leta runt så mycket som på vissa andra, och det finns en hel del man kan prata med här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Egentligen tycker jag inte sidan är så himla bra. Men eftersom jag varit här ett långt tag har det blivit en vana att surfa in och kolla lite... Sen efter att jag hade för mkt fritid och blev aktiv ledde till att jag blev moderator. Och nu har förstås intresset höjjts ett steg, till.

Sidan kan bli mkt roligare om ni sprider den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de e ju ett bra tidsfördriv, och jag gillar att man ser samma personer igen i många inlägg...

i många forum, t.ex sweclockers, så e de en MASSA medlemmar, och nästan alla e aktiva med, så ser men t.ex blabla skriva ett svar i en tråd, och sen skapar en ny tråd, så ser man inte den personen igen, så de blir liksom olika personer hela tiden...

här på fuska.se så känner man ju igen nästan alla medlemmar som e aktiva...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fuska.se är för mig en kanon sida. Men jag har inte alltid tyckt det. Förrut tyckte jag bättre om en annan fusk sida, men det har jag släppt nu. Fuska.se har mer kvalitet helt enkelt.

Det jag gillar med fuska.se är självklart forumet. Här har jag lärt känna massa personer och jag har haft många roliga diskussioner. Tyvärr har jag blivit varnad för längesen, men nu är jag felfri ;)

Det jag inte riktigt gillar med forumet är att det kan förekomma lite för mycket spam ibland och att vissa moderatorer är lite för hårda på vissa punkter och för mjuka på andra.

Fuska.se är annars en bra sida, men det jag inte gillar med fusken är att det finns flera namn för samma spel. Tex:

• Pokemon Ruby/Saphire

• Pokemon Saphire/Ruby

Det borde fixas, även lite texter som inte ser så fina ut, ett exempel på hur det kan se ut och hur det borde se ut:

• Resident Evil

• ResidentEvil

• Resident Evil:Code Veronica

• resident evil

Den första är den rätta. Den andra saknar mellanrum mellan Resident och Evil, vilket det är på spelförpackningen. Den tredje saknar mellanrum mellan : och resten av namnet, något jag stör mig mycket på. Den sista har små bokstäver. Namn ska ha stora bokstäver, även i Evil.

I vissa fall ser jag sånt och jag tycker inte att det ser snyggt ut, eftersom fuska.se är en bra sida, borde det också se fint ut. Jag skulle uppskatta fuska.se's fuskarkiv mer och det jag nämt om det ändrades.

Dessutom finns det många recensioner som inte har hög kvalitet, folk borde lära sig bättre svenska innan de skriver en recension, det här är ändå en stor hemsida.

I det stora hela är fuska.se en bra sida, keep up the good work.

/Xade

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är en person som gillar att diskutera, och eftersom det jämnt skapas nya trådar och frågor så finns det alltid något att göra.

Sidan är snabbladdad och jag gillar datorer/tv-spel, det är dom få anledningarna till att jag är här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...