Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Det går inte ända storlek, färg och mer saker på presentation Varför blir det så? se bilden Bilden blev konstig men det går inte halv sakerna försvinner typ ;) Redigerat 28 Februari 2006 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Fungerar fintfint här, testa och töm temporära internetfiler och cookies och starta om webbläsaren och testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Vad konstig saker som händer alla hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Så här blir det: admin: Har gjort som du sa men det är fortfarande lika Redigerat 28 Februari 2006 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag hade också det problemet förut, men det funkar för mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Har du provat att uppdatera sidan kanske? Brukar faktiskt fungera för mig ibland då det knasar ihop sig. Men annars tycker jag du gör som Admin skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Har samma problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Tror att jag också har haft nåt liknande problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag kan inte ändra storlek eller färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Testa och töm temporära internetfiler och cookies och starta om webbläsaren och testa igen. Fungerar det inte så prova och uppdatera webbläsare, på www.mozilla.com finns firefox som är ett ypperligt alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Nu funkar det för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 det funkar inte för mig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.