PussyCat Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Tycker ni Narnia var bra..??? Jag tycker den var skitbra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 mhmm...den äger förresten, ska dom göra fler Narniafilmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nusse_ Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 okej jag tycker att Narnia sög så hårt!! den var kass!!! :evil: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 lol sveriges sämsta film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Sveriges sämsta film??? Den e ju inte ens svensk! Har du ens sett den själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Narnia var en mycket mysig film. Precis vad jag förväntade mig den att vara efter att ha tuggat igenom böckerna. Dock stämde min uppfattning om miljö osv inte alls in på filmen ;P. Det är kanske därför dom säger att man ska se alla filmer först, innan man läser en bok... :P Samt att den kändes lite slarvigt gjord, det fanns många saker de hade kunnat göra mkt bättre. Det kändes som en snabbproduktion bara för att ha något att släppa till jul. De kunde gjort en 2-3 ggr så snygg film om de bara hade väntat och gjort "klart" den. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 okej jag tycker att Narnia sög så hårt!! den var kass!!! :evil: :ph34r: Håller med... Dem var rätt igenom rutten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag tyckte den var bra eftersom den stämde rätt så bra med böckerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Före jag såg filmen hade jag inte läst en enda bok. Jag tyckte filmen var bra men den kunde varit bättre. Efter jag hade sett filmen så vart jag sugen på att läsa boken den stämmde faktist ganska bra med filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 håller med, kunde vart bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Bra!!!! lite överdriven bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Boken var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.