Gäst Elite Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Narnia var inte så bra som jag förväntat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har inte sett den och jag plerar inte att se den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) Jag tyckte att den va bra. Redigerat 27 Mars 2006 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) Den var mycket bra , den imponderade mig verkligen men den hade lite saker som kunde förbättras mycket !. Men miljön stämde inte ens ett hårstrå av vad jag hade tänkt Mig . Men jag tyckte den var mycket bra . Redigerat 27 Mars 2006 av Legolas95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chokladgalen Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Böcker är ju alltid bättre än filmer, enligt mig :P Den var okej, men tyckte filmen var en LOTR-wannabe på sina ställen. (måste man verkligen se ett slag i 10-15 minuter i filmen, när den bara ägnades ca 1-2 sidor åt i boken?). Dessutom, skrattade ihjäl mig när jag såg hur Peter höll svärdet :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag läste boken när jag var mindre och hade ganska höga förväntningar... Men nej. Den var inte alls så bra som jag trodde att den skulle vara -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Gillade den gamla serien som gick på tv för jätte längesen, den nya filmen är inte lika bra men den är väldigt bra gjord. De animerade varelserna är otroligt bra gjorda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Filmen var faktiskt smått tråkig. Men Aslan och alla varelserna i filmen var precis det man ville se. De var riktigt bra. Men skådespeleriet var halvt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.