Master X-X Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Hur tror ni spelen kommer se ut i framtiden typ år 2020 jag tror att det liknar mer och mer verkligheten mycket bättre handling i spelen och såna grejer vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag tror det kommer vara väldigt likt verkligheten då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ända som kommer vara förbättrat är nog grafiken och inge mer. Det finns ingen bra fantasi i dataspelsvärlden nuförtiden och förmodligen ännu sämre då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 innan de kommer nån mupp som säger att de kommer se ut som verkligheten så kan ja säga nu att det är omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 varför är det inte möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag tror att grafiken kommer att vara väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Grafiken kommer troligtvis att bli bättre, men inte fotorealistisk. Men handling och sånt där tror jag faktiskt kommer att bli sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det är inte omöjligt att få ett spel att se ut som verkligheten, men 2020?.. neee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 hmm... intressant fråga, grafiken tror jag kommer vara j*vligt bra iaf. här är ett nästa generations spel typ.... man kan göra ganska så mycket, tryck på länken nedan för att se (35 minuter jag vet men iaf!) Ett Spel [klicka här] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 grafiken kommer ju så klart bli bättre samt så kommer den digitala spel distributionen bli den ledande dvs att man får köpa sinna spel på internet och laddar hem dom från internet med via tex ea games servrar eller vilken utvecklare det är som har spelet. storyn i spelär ju redan idag värdelös så i framtiden lär den ju vara uber kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Själv så tror jag att handlingen inte kommer och påverkas särskilt mycket. För när jag tittar på spel idag så är handligen i de gamla spelen ungefär lika bra som den var förut, kanske till och med bättre. Grafiken däremot, ja det kommer nog antagligen vara lite bättre, men saken är den att spelutvecklarna måste lägga ner en massa tid på fixa den välgjorda grafiken osv så antagligen så kommer det inte vara en så överdrivet bra grafik som många påstår här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag har hört om att man kommer att kunna ha en rustning på sig om man tex spelar nhl, och så ska man typ känna tacklingarna.. vet dock ej om det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.