Putside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ja som vi alla vet så finns det ju en massa bra svenska filmer. Lista eran topp 4 och visa världen vad ni tycker ! Topplistan ------------- 1. Jägarna 2. Zozo 3. Snowroller ( sällskapsresan 2 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Själv tycker jag inte att det finns så speciellt många bra filmer. Men en del filmer har gjort succé i mina ögon. Här kommer min lista... 1. Ondskan (Andreas Wilson och Henrik Lundström.) 2. Wallander - Steget efter (Rolf Lassgård och Marie Richardson.) 3. Strandvaskaren (Rebecka Hemse och Jesper Salen.) ) 4. Rånarna ( Sofia Helin och Mikael Persbrandt.) Det var hemskt vad jag fick slita för att få i hop en lista. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Hmm..Jadu, alldeles för svårt att säga. Kan ju dock säga att Josef Fares är ett geni. Älskar hans 3 filmer, Jalla jalla, Kopps och Zozo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ja som vi alla vet så finns det ju en massa bra svenska filmer. Lista eran topp 4 och visa världen vad ni tycker ! Topplistan ------------- 1. Jägarna 2. Zozo 3. Snowroller ( sällskapsresan 2 ) Vaddå många? Dom enda bra e dom här:1. Göta Kanal 2.Hipp Hipp - Säsong 1 3.Sällskapsresan-filmerna 4. Tjaa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Ja som vi alla vet så finns det ju en massa bra svenska filmer. Lista eran topp 4 och visa världen vad ni tycker ! Topplistan ------------- 1. Jägarna 2. Zozo 3. Snowroller ( sällskapsresan 2 ) Den ända "filmen" du har skrivit är Göta kanal :huh: Å tyck vad du vill gällande svenska filmer, du har väl inte sett alla ? Redigerat 2 Mars 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Den ofrivillige golfaren Livvakterna Jalla Jalla Kopps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Kops. Jala Jala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Smala Sussie Masj*vlar Kopps och Jalla jalla är dom bästa enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 1. Koops 2. Jalla, jalla 3. Ondskan Har inte sett Zozo men tror att jag hade gillat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 1.kopps 2.jalla jalla 3.masj*vlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 har inte sett så många svenska filmer men den bästa hittils är koops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 • Kopps • Glenn Killing på Grand • Ondskan • Hälsoresan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.