Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag är inte heller rääd för viruset är långt ifrån mig och jag äter fortfarande kyckling som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 just nu är jag inte rädd. Men om viruset börjar spridas från människa till människa skulle jag nog bli lite orolig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det är 97 som dött av viruset sen man hittade det 1997. Ni borde vara rädda för cancer och HIV/AIDS eller nått annat som är farligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Mujo har rätt - sjukdomar som dödar ett mycket störe antal personer glömts bort medans fågelinfluensan får stor uppmärksamhet. Man borde inte vara rädd för fågelinfluensan, den kommer antagligen inte smittas till någon person här i sverige. Dessutom smittas viruset från fågel till människa om det är en höna, andra fåglar har ännu inte smittat någon människa, och eftersom det är ämnen i avföringen som smittar löper det ännu mindre risk. Enligt mig är det media som förstorar allt, och så behöver det inte vara. NEJ, det finns inget att vara rädd för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Nej jag är inte rädd. Varför skulle jag? Sjukdomen har ju funnits så länge men inte för ens nu så förstorar media upp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 nope jag är inte rädd för viruset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Aids..?! man ligger väl inte me nån om man e så liten som jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Aids..?! man ligger väl inte me nån om man e så liten som jag :P Kanske inte det, men pedofiler finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 De är ju sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Nä precis. Där ser du hur stor chans det är att du får fågelviruset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Man dör ju bara av fågelinfluensan om man klappar en smittad fågel och stoppar in det i munnen väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Jag är inte rädd för fågelinfluensan. Bara lite. Redigerat 15 Mars 2006 av Fusk Katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg