Aircondition Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 min sämsta: Antingen så skojar du elr så har du nog inte sett så många avatar/banners Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Här är min sämsta den blev verkligen så dålig!! : Redigerat 10 April 2006 av Foxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) uch fy va ful. Jag kommer med en.O gode gud skona oss Upp räkning på dåliga saker:Dålig render, dålig bakgrund, ful ram och ful text. (-->LÄNK<--) Redigerat 7 April 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Använde inga brushes, men blev dålig... http://img103.imageshack.us/img103/7639/spiderman20pv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Den var ju ganska snygg Fusion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Den var ju ganska snygg Fusion. Hehe, tack ! :)Men den blev ganska ful, ifall man jämför den med dem andra som jag har gjort. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 antagligen min sämsta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 (redigerat) antagligen min sämsta.... Om jag ska vara ärlig har du gjort många dåligarae än den. :huh: Redigerat 7 April 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Använde inga brushes, men blev dålig... http://img103.imageshack.us/img103/7639/spiderman20pv.jpg Jag tyckte den var tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Den där med Oddworld var väl ganska snygg fast den var väl inte direkt grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 antagligen min sämsta.... precis jämför dem med din avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 antagligen min sämsta.... Bannern hade med lätthet slagit avan. Men jag tror inte han räknar med den eftersom det kanske var meningen att ha den så "ful". Iförsig så gälls den ändå, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.