DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har ni någon film ni aldrig gillat, men ändå tyckt var bra gjord? Har aldrig gillat Sagan Om Ringen, men tyckt att den var bra gjord. Skådespelet var bra, skämten med Gimli, men aldrig riktigt "gillat" den. Darför tycker jag att denna film borde fått mera Oscars , (även om dom fick många Oscars) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Samma här Sagan om ringen är bra gjord, men jag tycker att den är väldigt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Den var riktigt boring. Jag fattade inte hur jag satt stilla i cirka 3 timmar i varje film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 national tresure var bra gjord men tråkig :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag tykte filmerna var bra dom första gångerna jag såg dom. Då var dom spänande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jadu, Brokeback Mountain ska ha beröm. Härlig handling osv, men jag gillar helt enkelt bara inte att se när 2 män har... ja ni vet. Jag har ingenting emot homosexuella men det ser bara äckligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Tycker titeln på denna tråd är lite konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag tycker inte att Motorsågsmassakern 2 har så bra handling och sånt däe men allting i filmen är väldigt snyggt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag tycker att Hitta Nemo är väldigt bra gjort men jag har alltid varit den ende jag vet som inte gillat den filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Beröm till filmer som man inte gillar...jaha du. Vad sägs om nyinspelningarna av dawn of the dead och land of the dead och allt vad det heter. Gillar inte filmerna men måste erkänna att de har bra specialeffekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 national tresure var bra gjord men tråkig :zzz: National Treasure äger ju!Tomb Raider Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.