Hoppa till innehåll

Dagens Skönhetsideal


kola_king
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Min skola består utav bimbos.. Ganska roligt faktiskt. Man kan driva med dem utan att dem märker någonting =/ Eller ett fåtal killar kan , dem jag hänger med. Dem andra som är dem bitchiga mot.. Men skulle aldrig velat ha en sådan flickvän. Har redan den bästa. Hon är söt , inte självupptagen, smart, rolig, trevlig och helt enkelt härlig.

Det är väldigt få som har dem egenskaperna blandade. Men om man har tur så hittar man en ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En söt tjej blir söt när man vet vem det är. Det behöver inte vara någon speciell, bara en bra och intelligent tjej. De blir "automatiskt" söta när man tycker om vad de gör osv.

 

Eh... nej. Utseende betyder allt. Även om man är "söt" på insidan kan man fortfarande vara ful utanpå. Det kan inte ändras utan operationer, smink m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min skola består utav bimbos.. Ganska roligt faktiskt. Man kan driva med dem utan att dem märker någonting =/ Eller ett fåtal killar kan , dem jag hänger med.

 

Så kallade FJORTISAR.

 

Finns ju nästan inget jobbigare här på jorden än just fjortisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har inget emot att ett skönhetsideal finns, men jag tycker inte att man bahöver följa dem om man inte vill. men jag kan nog erkänna att från första början innan man träffat någon så går iaf jag på den personens utseende eftersom att man inte har en aning om hur personen är - bara hur den ser ut. sedan kanske man lär känna någon under en längre tid och då behöver inte utseendet spela så stor roll om den personen är schysst och man trivs ihop.

för ett förhållande krävs kärlek - inte smink och en snygg utsida men det är oftast utsidan som bestämmer i första skedet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag går faktist inte på utseendet, jag råflörtar med dom flesta och ser hur reaktionen blir tillbaka. Det är först då man börjar bli intreserad/icke intreserad va en tjej.

Men som sagt, när man väl lär känna en tjej som kankse inte är världens vackraste person så blir hon sötare. (Om hon har en fin personlighet dvs)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Jag går faktist inte på utseendet, jag råflörtar med dom flesta och ser hur reaktionen blir tillbaka. Det är först då man börjar bli intreserad/icke intreserad va en tjej.

Men som sagt, när man väl lär känna en tjej som kankse inte är världens vackraste person så blir hon sötare. (Om hon har en fin personlighet dvs)

 

Du är desperat ;). Håller med om detta "Men som sagt, när man väl lär känna en tjej som kankse inte är världens vackraste person så blir hon sötare. (Om hon har en fin personlighet dvs)" Det hände mig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...