neVah Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 nike, adidas, marwin, davis, lee gillar ja mest... hatar mest JL... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Sry för lit offtopic här men... Mujo:Ironik måste vara något helt främmande för dejj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Sry för lit offtopic här men... Mujo:Ironik måste vara något helt främmande för dejj... Ironik kanske, men inte ironi =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 lacosté, Lee, Levis, GANT U.S.A., Diesel och Quicksilver. nästan det ända jag har ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 sry NesseN...men ett K hit å dit...va gör de för skillnad? Men dem allra bästa märkena e ju fortfarande Levis,Blend å QuickSilver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 sry NesseN...men ett K hit å dit...va gör de för skillnad? Men dem allra bästa märkena e ju fortfarande Levis,Blend å QuickSilver Äh jag bara skämta, ta det lungt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Sry för lit offtopic här men... Mujo:Ironik måste vara något helt främmande för dejj... Ja hurra vilken ironi.. att unga inte kan lära sig när man ska använda ironi.. *suckar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag gillar Dickies byxor och Quicksilver's kläder är bra ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Cheap monday, Wesc och Elvine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Cheap Monday, lacoste och andra märken från jc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Nike gillar jag mest, annars Puma, Diesel, ibland kan Adidas göra något snyggt, Marwin, och Champion? Lite osäker på om det är ett märke men har en tröja som det står det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Nike och Independent är ganska snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.