hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag har spindel fobi och att gå ensam i skogen när det är jätte mörkt :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Altså mörk rädd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Att min flickvän ska göra slut (hopas inte det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ingen direkt rädsla sådär. Men STORA håriga spindlar är lite läskiga måste jag erkänna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag gillar inte spindlar och ormar men som tur så finns det inga farliga sådana i Sverige förutom huggorm då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 är höjdrädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag är rädd för läskiga moderatorer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Är typ rädd för apan under sängen :P Han ser ut dom den i Familiy Guy :( Nej, men jag är rädd för spindlar, bara stora spindalar, och fiskar. eller typ stoppa ner handen på djup vatten när man inte vet vad som är under havsytan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag var rädd för gäddor när jag var mindre och jag ville helst inte stoppa ner tån i vattnet för att känna om vattnet var varmt eftersom jag hade läst om barn som hade gjort det och blivit bitna av en gädda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Efter något som hände för ett tag sen är jag rädd för personer som följer efter mig en bra bit - risk för att personen ska hoppa på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 När jag var liten ca 5 år gammal så var jag rädd för vampyrer x) Kommer ihåg att varje gång jag gick och la mig så höll jag mig runt nacken och halsen så dem inte skulle bita mig =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Det enda jag är riktigt rädd för är eld, i alla former. Jag tänder inte tändstickor, tändare och jag avskyr kasar, och stearinljus, jag har även svårt för filmer där ngt brinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.