Dave37 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 dålig upplösning tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) ä va f*n får la lägga upp en bild då "-.- Redigerat 28 Juni 2008 av Zakakiro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 MightyMe Bajjare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 MolleMan's dag. Tjalalala .. nu ska jag spamma i ett forum .. windows 95 sätts på.. för lite minne kvar .. ne nu måste jag tömma min 1 gb hårddisk med 1 bild av mig under hela mitt liv.. Inga glasögon .. attans , oh well vi går in i fuska.se i ett forum där titeln är "Hur Såg Ni Ut ?" Av Putside.. Laddar upp .. några inlägg av poison och andra .. skriver ett inlägg .. hittar glasögonen .. kollar på skärmen och ser att det står "Hur ser ni ut ?" .. Jag la upp en bild på mig när jag var 11 och nu är jag 13 .. men det var hur ajg såg ut förut .. inte hur jag ser ut nu. *end of story** The point was att man ska ladda upp en nuvarande bild .. inte en bild där dom visar hur du åker ut ur din mammas lilla streck .. Så du får ta och hitta en annan bild för den du skickade upp var visst en gammal bild. Tack för mig För det första jag har Windows Xp >.< För det andra hitta jag inga Nuvaarande bilder på mig just då :P Sen behöver du inte vara uppkäftig och bete dig som en liten fjortis :angry: Bilden är tagen idag :P Wow, otroligt, du åldras baklänges :o Du ser ut att vara högst 8 på bilden xD Jepp håller med, ser ut att vara mellan 7-9 år på bilden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Tänkte ta och ladda upp lite nytagna bilder. Deviantart Btw: Passar jag i bandana?? Jag funderar på att ha det på mig i vanligafall också. Redigerat 28 Juni 2008 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Tänkte ta och ladda upp lite nytagna bilder. Btw: Passar jag i bandana?? Jag funderar på att ha det på mig i vanligafall också. Jojo, ser riktigt trevligt ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 MightyMe Bajare? Vad annars? ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Tänkte ta och ladda upp lite nytagna bilder. Deviantart Btw: Passar jag i bandana?? Jag funderar på att ha det på mig i vanligafall också. Mornie tha Warrior ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Ny klippt för 4 dagar sen. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Här har ni mig då :D Redigerat 2 Juli 2008 av Chany Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Tänkte ta och ladda upp lite nytagna bilder. Deviantart Btw: Passar jag i bandana?? Jag funderar på att ha det på mig i vanligafall också. Mornie tha Warrior ;) Hehe, hell ya!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Badade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg