best_friends_forever Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag föredrar "Vänner", "OC", "One three hill", "Desperate housewives"m.m.m. Men nån som har nått film lr TV tips? :P :D :) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Lost kanske. Jag vet inte hur många som vet om det men den serien är faktiskt baserad på en roman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 my name is earl jag tycker den äger om man såg första avsnittet ja :) simpson,boondoocks,american dad sämst men endå,southpark o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Hack//SIGN, Simpsons, Famly Guy och Boondocks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Family guy, Anders & Måns, filmkrönikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Family guy, Anders & Måns, filmkrönikan Går fortfarande Anders & måns på tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 nope, men det börjar snart en serie som skall heta "Fråga Anders & Måns" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Anders och måns var bra när det gick på tv. Jag gilla avsnittet när dom skulle görra mössor och killen som gjorde dom satt utlåst i en inhängnad och och sköng lalalalalaala när det rengna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Famly Guy <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Family Guy, Simpsons, Scrubs och ett flertal andra humorprogram. Annars är Gilmore Girls en riktigt skön serie. Eller den var riktigt bra i början men nu lite längre fram har den börjat bli tråkig. Men det är en riktigt bra serie som även blivit prisad till att vara den mest snabbtalande dokusåpan under 2003. Man kan ju inte säga emot att de inte talar långsamt direkt. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Scrubs. Det är äkta humor det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Håller med. Det är nog en av de bästa humorserierna som visas på tv just nu. Om man inte räknar med tecknade serier som Simpsons och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.