SwedenRockz Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) nudlar med green curry Får ni nudlar i skolan :D inte lite knäppt.... Själv hatar jag Fiskbullarna i skolan... Ps maten är nästan alltid kall när min klass ska äta <_< Redigerat 9 Mars 2006 av NisseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Ärtsoppa och Fiskgratäng under ostäcke hatar jag mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Kan ni inte lägga av med att säga. Jag hatar den maten och det maten smakar bajs och sånt. Säg bara. Jag tycker inte om det. Det finns folk som inte ens får mat. Var tacksamma för det ni får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag håller med PuckO. Jag äter även om det är dålig mat fast det är det knappt aldrig för vi får välja mellan två maträtter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 hmm svår fråga faktiskt men en gång hade vi vegetariska köttbullar på vår gamla skola jag åt mest EN hel köttbulle sen spydde jag (allvarligt) Haha! 'Det var väl Falafel ni fick... men falafel är ju JÄTTEGOTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Blodpudding och allt sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Hatar i princip bara fisk och pasta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag hater fiskbullar, rotmos och några till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Ärtsoppa, Blodkorv och Fiskgratäng. Hatar mer men kommer inte på fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Ärtsoppa och sånt där som nästan ingen annan gillar. Selleribiff är päckel. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Potatisbullar med lingonsylt. Jag Gillar inte det och kommer aldrig göra det. ;) Redigerat 28 Mars 2006 av Legolas95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 pölsa :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.