Goglashszzz Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 LoL rats är inte med alliance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 wts ability to understand bad jokes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 wts ability to understand bad jokes Lol. :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 me buy!!, 3c + ligt leader + smashed gnomehead + halfeaten ham plz? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 går ni inte lite väl off-topic nu? men om rasen så tror jag att blizzard kommer med något som ingen hade kunnat gissa innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeptor Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 går ni inte lite väl off-topic nu? men om rasen så tror jag att blizzard kommer med något som ingen hade kunnat gissa innan. Ja så brukar många göra vem vet inte jag iaf :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Kentaurer wisps herregud dom finns ju redan i spelet...inte spelbara men ändå, hur mycket överasskning skulle det bli? Tänk lite nu, horde's nya ras är blood elves, f.d high elves som blev "svikna" av alliance. Alltså borde alliance's nya ras varit några som blev svikna av the horde, frågan är: finns det nån sån ras? Ska jag var helt ärlig skulle två nya klasser vara mycket roligare än två nya raser, någon som håller med? en ras är ju inte så stor skillnad men klasserna är ju hur olika som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Kentaurer wisps herregud dom finns ju redan i spelet...inte spelbara men ändå, hur mycket överasskning skulle det bli? Tänk lite nu, horde's nya ras är blood elves, f.d high elves som blev "svikna" av alliance. Alltså borde alliance's nya ras varit några som blev svikna av the horde, frågan är: finns det nån sån ras? Ska jag var helt ärlig skulle två nya klasser vara mycket roligare än två nya raser, någon som håller med? en ras är ju inte så stor skillnad men klasserna är ju hur olika som helst. skulle vara svårare att göra nya klasser och få dom balancerade ist för nya raser, men blood elf kan man ju vara i WC3 så dom finns ju med, och sviken av hordes det ska väl vara draneis då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeptor Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Kentaurer wisps herregud dom finns ju redan i spelet...inte spelbara men ändå, hur mycket överasskning skulle det bli? Tänk lite nu, horde's nya ras är blood elves, f.d high elves som blev "svikna" av alliance. Alltså borde alliance's nya ras varit några som blev svikna av the horde, frågan är: finns det nån sån ras? Ska jag var helt ärlig skulle två nya klasser vara mycket roligare än två nya raser, någon som håller med? en ras är ju inte så stor skillnad men klasserna är ju hur olika som helst. skulle det inte komma 2 nya klasser med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 kanske goblins som har blivit lite pissed off på horde? nej tror på 99% att det inte blir goblins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeptor Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 kanske goblins som har blivit lite pissed off på horde? nej tror på 99% att det inte blir goblins Njaa.... tror inte goblins kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 kanske furbolgs för i wc3 på night elf uppdragen ska man ju hjälpa nåra furbolgs så blir man typ "vänner" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg