Hoppa till innehåll

Ultima Thule


Oddset

Rekommendera inlägg

Är Ultima Thule verkligen nazistiska?

De sjunger om Sverige men det gör väl andra sångare/band också.

Jag har läst igenom lite av deras texter när jag snokade runt lite i internet och kunde inte finna nåt nazistiskt eller rasistiskt där.

Tänkte att ämnet kan vara lite kul att debattera om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kunde inte hitta nått rasistiskt ? då måste du nog börja tänka på ett annat sätt, du måste förstå budskapet bakom texten.

Jag vet inte om de är nazistiska men rasistiska är de helt klart, det har dom väl tillochmed sagt själva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Ultima Thule måste ju ha ngt slags rasistiskt budskap eftersom det oftast är razister som lyssnar på dem.

 

 

Bara för att rasister lyssnar på dom betyder det inte att de är rasister. De är patrioter och det tycker i alla fall inte jag är rasistiskt på nåt sätt.

Rasisterna kanske tycker att texterna har rasitsika budskap för att dom oftas handlar Sverige.

Redigerat av Sv3A
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är Ultima Thule verkligen nazistiska?

De sjunger om Sverige men det gör väl andra sångare/band också.

Jag har läst igenom lite av deras texter när jag snokade runt lite i internet och kunde inte finna nåt nazistiskt eller rasistiskt där.

Tänkte att ämnet kan vara lite kul att debattera om.

 

De är inte rasistiska förutom trummisen. Ifall du inte viste så har evert taub gjort många låtar som de sjunger och spelar. Isåfall så skulle evert taub vara rasist han med. När de spelade upp låtarna för honom när de va klara så tyckte han själv att det lät mycket bättre när de spelade och sjöng än vad det gjorde när han sjöng dom låtarna. Så rasistiska är de inte. De har bara tagit könda låtar och gjort dom lite mer fartfyllda.

Har bott granne med sångaren i ultima thule. Så det jag skriver är inte påhitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OT

Allt är väll rasisitiskt i sverige idag, man får inte ha tröjor med svenska flaggan, svenska flaggan är ju självklart rasistisk. För att inte tala om nationalsången, ingen skulle tveka på att jag var rasist om jag började sjunga den. Antagligen är vi alla rasister o nasister etc, så varför bry sig.

OT

Skulle inte klassificera Ultima Thule som verken nazistiska eller rasistiska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst volvotobben

rasister tror att thule är rasistiska alltså lyssnar dom på dom e man patriot är man inte rasist.sluton svea är inte lite rasistiska,de är mycket rasistiska

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...