spy Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag har klarat zelda wind waker har ni gjort det :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 har inte äns gc!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag har klarat det, men den här tråden ska vara i Gamecube forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 zelda Wind Maker? låter som man kan skapa vindar där, Wind Maker vet ini. vindar kan blåsa iväg trådar till sina rätta forum igen! *kallar på vädergudarna* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Ja jag har klarat det många gånger. De 3 Ganon bossarna i slutet var ju för lätta. Svåraste var nog den första i Dragon roost mountain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag har klarat det 2 gånger första världen och 1 gång i andra världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Ja jag har klarat det många gånger. De 3 Ganon bossarna i slutet var ju för lätta. Svåraste var nog den första i Dragon roost mountain. Jag har också klarat. Alla bossar var svåra första gånge¨n, man hade ju ingen suck om vad man skulle göra... Bossen i Forbidden Woods var dock lättast... Typ den ända bossen jag inte misslyckades på.-.. :D Misslyckades inte på bossen i Earth Temple heller.... Inte dem där ganon-bossarna heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Klarat det några gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Har klarat det flera ggr, ganska enkelt spel faktiskt, men riktigt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 klarat och älskar det iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Klarat det ca 7-8 gånger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag tyker att det är ett jätte kul spel, jag tyker bara det e dåligt när man ska hitta triforce. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg