Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Det kommer säkert att vara något för de aktivaste medlemmarna eller några som han bara väljer ut själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Nu håller jag på att dö utav nyfikenhet! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Projekt X? Det har jag inte hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 vadå projekt x? fattar ingenting :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 aoww admin har mutat "adam" inge mer bara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Om så, mutat med vad och för vad? Är det ingen som ens vet vad det handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 lol jag skoja ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Han har inte mutat mig. Har inte fått ett skit, inte ens gratis FuskaVIP. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Oj herrejösses. Evakuera. Eftersom Projekt X, eller på internationellt sett Project X, är ett ganska samlande namn går det inte att göra direkt researches. Det är inte känt officiellt iallafall, och det luktas inget Projekt X mer än http://x.fuska.se i Fuska.se-kretsar. Jag hoppas på ett PokerGame, eller så är det kanske ett sammarbete med andra sidor. Michael Cronas första egna version utav Quake 2? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) ~rensat~ håll er till ämnet och undvik onödiga inlägg så blir alla nöjda och glada :) hoppas det inte är domedagen som väntar.... den som vill veta mer om vad jag kom fram till i researchen kan pm:a... vill inte posta det här, admin kanske inte vill det... #21: du behöver inte säga vad det är men kan du säga hur eller varför du vet det? Redigerat 21 Mars 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 En Adde borde inte vara så hemlighetsfull, gå istället till ditt folk (tjänare) och tala ut ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) ~rensat~ håll er till ämnet och undvik onödiga inlägg så blir alla nöjda och glada :) hoppas det inte är domedagen som väntar.... den som vill veta mer om vad jag kom fram till i researchen kan pm:a... vill inte posta det här, admin kanske inte vill det... #21: du behöver inte säga vad det är men kan du säga hur eller varför du vet det? Jag har säkra källor. Redigerat 21 Mars 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.