Mezox Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Om alla påverkas mer eller mindre så kan det inte vara VIP, eller? Jag skulle bli rikrigt sur om det visar sig vara något som bara de som "betalat" för kommer tjäna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Alltså detta är för jävligt! Alltid när någon håller något hemlis, och som skulle kunna påverka mig själv, så vill jag bara veta...men, men... SEN, som Mezox sa, ifall detta kommer att påverka mest dem som har betalat, då blir det kanske lite orättvist, eftersom man bli lite avundsjuk :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Det är väl säkert något skämt ni vill sprida, bara för att vi ska ha något att länga efter. Nåja, vi får se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Falska rykten? Tror inte det. Nico hade ju kollat upp det ganska grundligt vad jag förstod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Så man behöver FuskaVIP också nu? Aja, tur att jag har det till nån gång i Juni :D. Kanske att Projekt X bara är för de som är i chatten? :o I så fall har MeM och Boffaroffe sökra platser i projekt X! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 men hallå är inte det olagligt det där med .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Olagligt med vad? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Om alla påverkas mer eller mindre så kan det inte vara VIP, eller? Jag skulle bli rikrigt sur om det visar sig vara något som bara de som "betalat" för kommer tjäna på. Vissa påverkas mer, andra mindre, vissa kanske inte påverkas alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Hur lång tid kommer det att dröja till detta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag tror det kommer bli typ en ganska stor tävling där alla FuskaVIP medlemmar kan tävla om lite kosing..? Ähh.. ja vet inte, ska bli spännande att se.. Om det inte är ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag börjar hålla mig lite på "det-är-ett-skämt" grejen. Tänk så det är planerat till 1 april? Då får alla veta att det var ett skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Om alla påverkas mer eller mindre så kan det inte vara VIP, eller? Jag skulle bli rikrigt sur om det visar sig vara något som bara de som "betalat" för kommer tjäna på. Skulle du kunna säga lite mer " detaljerat " ?Alltså, vad menar du med att det kommer att påverka vissa mer och vissa mindre..? Vet Fuska.se's utvecklingsgrupp om detta? Isåfall, om det nu är ett skämt, så är det säkert någon av dem som har hittat på detta. Men jag tror inte att detta är ett skämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.