Dretskit Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Var det detta som skulle föreställa " Projekt X " ? Att ni ska rensa debatt forumet? Om det är det så var det ju ingen direkt rolig överraskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Läste i MellanMölks siganatur, där stod det något om att det skulle komma nya regler (vet inte om ddet bara gäller debat) och att dom skulle rensa där. Men det är nog inte Projekt X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Du ska nog läsa de viiktiga ämnena på debatt forumet, Admin har skrivit där, du kommer nog att förstå då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) Jag tror att admin kommer nollställa forumet Redigerat 25 Mars 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Nej, det jag gjorde i Debattforumet hade ingenting med Projekt X att göra. Tror jag inte iallafall! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) Jag tror att admin kommer nollställa forumet Knappast, det var nog ett av de osannolikaste gissningarna som jag har sätt i den här tråden. Varför skulle han göra det? Redigerat 25 Mars 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) Jag tror att admin kommer nollställa forumet Då skulle han ju bara förstöra för sig själv. Redigerat 25 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Hmm.. Tror att det är en skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 vad är Projekt X? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Det är det som är frågan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Hmm.. Tror att det är en skämt. Det är väl säkert Admin & Co vill att vi ska tro och tappa lusten för att sen kommer detta projekt att avslöjas, sen kommer vi att bli överraskade...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Hmm.. Tror att det är en skämt. Dom kanse väntar till Första april och lurar oss sedan? Tror att det är något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.