Hoppa till innehåll

Tjejer Titta Hit.

gurreb

Rekommendera inlägg

Utseendet spelar roll för alla. Skulle du kunna bli ihop med en person du inte finner attraktiv, söt , snygg, osv. ?

Som sagt, lär man känna någon är chansen mycket större att man börjar finna den attraktiv, alltså kan en som ser ut som en "apa" före man lär känna den förvandlas till en jättesöt person efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Utseendet spelar även roll, eftersom det är det första man ser på en person. Första intrycket ni vet. Om en person inte ser bra ut så är chansen mycket mindre att man överhuvudtaget bryr sig om att lära känna personen. Nu är det ju personligheten också väldigt viktig, det är inte det jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utseendet spelar även roll, eftersom det är det första man ser på en person. Första intrycket ni vet. Om en person inte ser bra ut så är chansen mycket mindre att man överhuvudtaget bryr sig om att lära känna personen. Nu är det ju personligheten också väldigt viktig, det är inte det jag menar.

Jag håller med guggo, man går inte omkring och pratar med alla tjejer för att finna den "godhjärtade", man går efter de snygga och har de dålig personlighet så lämnar man henne.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

tyvär så tror jag att det blir lite svårt att ha den här tråden igång eftersom det inte finns så många tjejer här på fuska. 3 vad jag vet escaflowne, punkaren(zerox tror jag) och den 10 åriga tjejen.

<_< MeM, du ska hålla tyst, annars skickar jag ut min lilla banner på dig *utpressning* :P

Har missat tråden ganska rejält så det är därför jag inte svarar förrän nu. Jag gissar dock på att tjejer i slutänden gör som #21 har sagt, precis som vi killar gör, för det gör vi för de som inte tror det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De här som påstår att de inte är utseendefixerande är nog de som är mest utseendefixerade av oss alla... Jag är "inte" så speciellt utseendefixerad av mig... Jag föredrar mest personligheten som andra gör...;)

Gissar dock på att mer än 50% av sveriges ungdomar går direkt efter utseendet...

Aja, det som jag villa ha sagt i början... Det är ju att många som säger att de inte är utseendefixerade är det...

Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...