# 21 Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Utseendet spelar roll för alla. Skulle du kunna bli ihop med en person du inte finner attraktiv, söt , snygg, osv. ? Som sagt, lär man känna någon är chansen mycket större att man börjar finna den attraktiv, alltså kan en som ser ut som en "apa" före man lär känna den förvandlas till en jättesöt person efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) #21 : Jag vet precis vad du menar att en 'apa' kan bli attraktiv när man börjar lära känna dom. Men iaf jag skulle inte börja försöka finna en 'apa' attraktiv. Redigerat 15 April 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Utseendet spelar även roll, eftersom det är det första man ser på en person. Första intrycket ni vet. Om en person inte ser bra ut så är chansen mycket mindre att man överhuvudtaget bryr sig om att lära känna personen. Nu är det ju personligheten också väldigt viktig, det är inte det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Utseendet spelar även roll, eftersom det är det första man ser på en person. Första intrycket ni vet. Om en person inte ser bra ut så är chansen mycket mindre att man överhuvudtaget bryr sig om att lära känna personen. Nu är det ju personligheten också väldigt viktig, det är inte det jag menar. Jag håller med guggo, man går inte omkring och pratar med alla tjejer för att finna den "godhjärtade", man går efter de snygga och har de dålig personlighet så lämnar man henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Utseendet är ju liksom inte viktigast, det är ju personligheten det hänger på...men för min del så ska killen vara söt i alla fall, men mest går jag på personlighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) Det finns nog många i världen som är det generalen i knasen::P Redigerat 15 April 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 tyvär så tror jag att det blir lite svårt att ha den här tråden igång eftersom det inte finns så många tjejer här på fuska. 3 vad jag vet escaflowne, punkaren(zerox tror jag) och den 10 åriga tjejen. <_< MeM, du ska hålla tyst, annars skickar jag ut min lilla banner på dig *utpressning* :P Har missat tråden ganska rejält så det är därför jag inte svarar förrän nu. Jag gissar dock på att tjejer i slutänden gör som #21 har sagt, precis som vi killar gör, för det gör vi för de som inte tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) De här som påstår att de inte är utseendefixerande är nog de som är mest utseendefixerade av oss alla... Jag är "inte" så speciellt utseendefixerad av mig... Jag föredrar mest personligheten som andra gör...;) Gissar dock på att mer än 50% av sveriges ungdomar går direkt efter utseendet... Aja, det som jag villa ha sagt i början... Det är ju att många som säger att de inte är utseendefixerade är det... Redigerat 16 April 2006 av Petey Piranha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.