Hoppa till innehåll

Riksdagsval 2006.


Boffaroffe
 Dela

Vem ska vinna riksdagsvalet 2006?  

159 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 581
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Bättre att moderaterna vinner så vi slipper alla som jobbar svart och lever på sosse bidragen! Dem borde lära sig att skatte betalarna lider på att de betalar åt soff potatisarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folk kan ändra uppfattning kanske?

 

Nej, Xade skrämmer bort folk och får dem att förstå att det enda alternativet är:

Socialdemokraternahttp://www.ffii.se/partier/s.gif

 

För att de har den bästa politiken och har fått Sverige i välfärd. De har de värderingar som jag har. Men jag skulle överväga att stöda Vänstern om de inte ville avskaffa kärnkraften.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag själv röstar på vänstern. Men du, sossarna ville ju avskaffa kärnkraften tills 2010, så den kommer ju ändå försvinna. Socialdemokraterna har inte den perfekta politiken, men de duger bra, och så är de ju sammarbetsparti med vänstern.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte bra att ha sådana hära trådar,om man har en idol här på fuska så finns det stor risk att småkillar/tjejer påverkas av vad han/hon säger.

T ex därför som lärare inte säger vad dom ska rösta på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte bra att ha sådana hära trådar,om man har en idol här på fuska så finns det stor risk att småkillar/tjejer påverkas av vad han/hon säger.

T ex därför som lärare inte säger vad dom ska rösta på.

 

Mjo, men det här kommer inte att påverka det riktiga valet, det är bara inom Fuska.se, tack & lov. :)

 

Socialdemokrateran ska vinna valet !

Jag gillar på det sett dem styr Sverige, därför vill jag att dem ska vinna. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va f*n modar so klart det kan establisera landet dra ner skaten och gora det trevligare.Om man tycker att de har gjort landet bettre so NEJ det har det INTE.Det var derfer jag drog utomlands

Redigerat av snubben
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...