Hoppa till innehåll

Vem ska vinna riksdagsvalet 2006?  

159 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN
Skrivet

Dessutom. Varför ska ge bort sina pengar man har slitit för på jobbet? Varför ska de gå till soffpotatisar som inte orkar jobba?!

• Svar 581
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Yantra
Skrivet

vi säger så här blir göran persson statsminister igen då kör jag å bombar riksdagshuset elr nåt <_<

Gäst DonKeN
Skrivet

Har dem som tar socialbidrag rätt att rösta? Eftersom dem röstar säkert självklart på Sossarna då.

Gäst Yantra
Skrivet

ja alla över 18 och med svensk medborgarskap får rösta

Gäst Sandkaka
Skrivet

Jag står inte ut med alla "Svenssons".

Deras ideologi är; "Det är väl bra som det är, jag röstar väl på Göran igen"..

Nu i oppinionsundersökningar så kanske Alliansen har en chans, men när det väl gäller så faller många tillbaka på Socialdemokraterna.

Jag ser allt för många omotiverade svar från de som röstar på Socialdemokraterna i den här tråden.

Varför är allting som bäst nu?

Det kan mycket väl bli bättre, så ta risken, rösta på ett annat parti.

Skrivet

Jag står inte ut med alla "Svenssons".

Deras ideologi är; "Det är väl bra som det är, jag röstar väl på Göran igen"..

Nu i oppinionsundersökningar så kanske Alliansen har en chans, men när det väl gäller så faller många tillbaka på Socialdemokraterna.

Jag ser allt för många omotiverade svar från de som röstar på Socialdemokraterna i den här tråden.

Varför är allting som bäst nu?

Det kan mycket väl bli bättre, så ta risken, rösta på ett annat parti.

Varför skulle jag stödja ett parti som vill att endast de framgångsrika räknas.. skit i dom fattiga, skit i invandrarna, skit i dom sjuka. Socialdemokraterna för en bra politik. De flesta har mat i magen och de flesta är friska. Det är tillräckligt för mig. Göran får mig att känna mig trygg i det sverige jag lever i.

// Framtida bidragslevande.

Gäst DonKeN
Skrivet

Jaha, men man ska väl inte betala för att någon är lat och inte orkar jobba?!

Skrivet

Man måste söka jobb för att få A-Kassan eller vad det nu är...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...