Hoppa till innehåll

Riksdagsval 2006.

Boffaroffe

Vem ska vinna riksdagsvalet 2006?  

159 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Sverigedemokraterna ffs. Svenskarna håller f*n på att bli en minoritet. Är inte "främlingsfientlig" men att ta skattepengar och sånt för att "hjälpa" alla invandrare som oftast inte gör något ändå, försöker inte äns skaffa jobb. Finns ju dom som gör det men det är sällsynt. Om Sverige fortsätter att tillåta att alla invandrare flyttar hit kommer det snart inte att finnas mer svenskar än invandrare. Vi blir en minoritet ffs!

Ja Sverigedemokraterna vill att max 2000utlänningar får komma in varje år. Inte mer. Det är en bra orsak.

1, för lite jobb för dem som fått en bra utbildning

2, fängelserna är fulla

Otaku, jag känner många svenskar som lever på sossbidrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 581
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...
Gäst Perisoreus

Det borgerliga valmanifestet är det sämsta manifestet jag någonsin hört. Deras fastighetsskattförslag betyder att norrlänningarna får betala för att de rika i Stockholms kranskommuner skall få ett billigare boende och som om det inte var nog, skall avskaffandet av förmögenhetsskatten betalas genom att minska satsningarna på arbetsmarknadspolitiska åtgärder och avskaffandet av det kommunala skatteutjämningssystemet. Det är rena rama dödsstöten för flera små inlandskommuner som praktiskt taget lever på skatteutjämningen. Och att sedan motsätta sig Norrbotniabanan (ej centern)? Jag förstår inte hur de ens vågar komma till Norrland? Maud är ju själv från Norrland, nog borde väl hon kunna pressa de andra till en lite vänligare ton om landsändan, med tanke på att Norrbotten är Sveriges snabbast växande län.

Redigerat av Perisoreus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sverigedemokraterna !!! är ni helt humma duvve eller era rasister ! Dålig stil! jag håller med om att darin e skit men man kan inte utesluta invandrare för det. sverige är ett bra land det är därför det kommer hit folk...

sverigedemokraterna.... suck... vart är sverige på väg ?

Redigerat av BuckeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Najsarn

Hoppas STARKT att socialdemokraterna vinner! Är mycket rädd för att Moderaterna vinner. Man ska kunna få bra utbildning fastän föräldrarna har lite i plånboken! Enligt mig är moderaterna : "Rika ska ha mer, Fattiga mindre"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas STARKT att socialdemokraterna vinner! Är mycket rädd för att Moderaterna vinner. Man ska kunna få bra utbildning fastän föräldrarna har lite i plånboken! Enligt mig är moderaterna : "Rika ska ha mer, Fattiga mindre"

Spelar det någon roll vad moderaterna är enligt dig ? Är det inte vad de är som spelar roll ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att om moderaterna vinner så ska betyg införas i årskurs 6 och det är bra.

Dom vill införa det i lågstadiet vad jag har hört. Och det är inte bara positivt. Tanken med tidiga betyg är att vid så tidig ålder som möjligt se vad barnen är bra på och vad de måste förbättra. Men det kan få motsatt effekt också, att barnen ser att dom är urusla på ett ämne och tänker: "Vad tjänar det till?" och inte jobbar särskilt hårt med det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är från 6:an dem tänker göra det. Hade varit bra från 4:an också.

Och dem som skolkar kommer få någonting. Kommer inte ihåg vad det var.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...