Hoppa till innehåll

Riksdagsval 2006.

Boffaroffe

Vem ska vinna riksdagsvalet 2006?  

159 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 581
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

pirat partiet, dom står för fildelning

Jag tycker att du borde säga hur dem ska sköta samhället.

Jag vill inte att Kristdemokraterna ska vinna. Då blir Sverige mer nazistiskt. Och vänsterpartiet är inte bra heller, de kommer införa skoluniformer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska va ärlig. Socialdemokraterna är bra. svergie är ett bra land just nu. Men man kan väl för i h*lvete kasta ut alla jä.vla invandrare. Asså jag vill inte va rasistisk men det börjar bli lite för mycket negrar. jag menar. det finns lit5e över 100 st länder i världen om inte mer. varför just svergie då? ja menar visserligen är svergie det bästa landet som sjukdomar inte finns i men va f.an det e invandrare som drar med sig sjukdomar och skit till svergie. Och för att avsluta detta. Om piratpartiet vinner så kommer det bli ett h*lvete över hela världen och sverie kommer bombas av B.ög presidenten Worlds bush. Så jag kör på att social demokraterna kommer vinna. för då blir det som vanligast.

samt så kan den där jä.veln som stör göran persnopp fara hem till sin mamma och rö.vkn*lla henne p.g.a störda jä.vel..

detta e min åsikt om det här. tack och hej.

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är från 6:an dem tänker göra det. Hade varit bra från 4:an också.

Och dem som skolkar kommer få någonting. Kommer inte ihåg vad det var.

Jag tycker åtminstone att man borde få börja ha betyg i sexan men absolut inte i fyran, hur skulle det se ut egentligen? Man är för liten för betyg när man är 10 år.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

girder, en invandrare kan stava Sverige bättre än dig!

Ripto, i andra länder som i England och mer så får man det från 1:an. Det är anledningen till att dem får en bra framtid. Man måste kunna vänja sig med betygen!

Redigerat av DonKeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...