Hoppa till innehåll

Riksdagsval 2006.

Boffaroffe

Vem ska vinna riksdagsvalet 2006?  

159 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 581
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det här var det roligaste argumentet jag hörde av SD.

Dem sa. Vi är inte rasister eller nazister. Vi vill bara få ut invandrare.

Men nu så säger dem om dem tar makten i Riksdagsvalet så kommer dem införa ett system så att max 2000 får komma in till Sverige från ett annat land. Jag är glad att dem räknar Finländare, Norrmän, Engelsmän som invandrare också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill inte verka rasistisk, men de som de ser som invandrare, dvs de från mellanöstern är de som begår mest brott i Sverige. Är det inte bra att släppa in mindre såna och mer Finländare, Norrmän med mera, då de oftast inte bråkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill inte verka rasistisk, men de som de ser som invandrare, dvs de från mellanöstern är de som begår mest brott i Sverige. Är det inte bra att släppa in mindre såna och mer Finländare, Norrmän med mera, då de oftast inte bråkar.

Det där du sa var faktist rasistiskt genom att du värderar folk. Alla är invandrare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför då, fler invandrare betyder inte bara fler personer på färre jobb det betyder också fler personer som kan skapa nya jobb. Och eftersom du kallar dig S-Demokrat är jag inte förvånad över att du kom med den åsikten. När ska ni sluta skylla allt på invandring? Och en sak till, se på USA, där kan du snacka om hög invandrig, och vad har Usa för GDP? över 40000 $ per capita, inte dåligt det. Sverige har 29000.

Själv röstade jag på miljöpartiet eftersom de är de enda som planerat för en mänsklig ras som ska existera utan olja. Förstår inte hur man kan rösta på ett parti som inte arbetar för att förbättra miljön. Ni vet, vi har bara en planet än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På 60-talet ville Sverige ha ökad invandring för att det var brist på arbetare i Sverige. Invandrare kom hit och många jobbade på Volvo och har därför hjälpt företaget att bli det det är idag. Invandrarna kom hit för att vi behövde deras hjälp, ska nu de få skit för att de kanske flydde till Sverige när de behövde hjälp?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hälften av sveriges befolkning är faktiskt invandrare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv röstade jag på miljöpartiet eftersom de är de enda som planerat för en mänsklig ras som ska existera utan olja. Förstår inte hur man kan rösta på ett parti som inte arbetar för att förbättra miljön. Ni vet, vi har bara en planet än så länge.

Själv tror jag inte att du röstade alls...

Den planet vi har räcker gott o väl för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På 60-talet ville Sverige ha ökad invandring för att det var brist på arbetare i Sverige. Invandrare kom hit och många jobbade på Volvo och har därför hjälpt företaget att bli det det är idag. Invandrarna kom hit för att vi behövde deras hjälp, ska nu de få skit för att de kanske flydde till Sverige när de behövde hjälp?

De får inte skit för att de behöver hjälp, Sverigedemokraterna vill bland annat inte att folk skall komma in i landet hur som helst. Sverige är ett av dem länderna som tar i mot mest invandrare, det skulle inte skada om vi slutade ta in, invandrare ett tag. Vi har inte ens arbete till alla svenskar, många länder tycker avgudar Sverige för deras betalningsystem om man är arbetslös. Folk kommer hit för att leva på BIDRAG, det hatar jag, det ska inte accepteras.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...