Hoppa till innehåll

Riksdagsval 2006.


Boffaroffe
 Dela

Vem ska vinna riksdagsvalet 2006?  

159 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Den nya regeringen är underbar, dock så tycker jag att centerpartiet borde ut ur alliansen. Detta kommer bli en mycket bättre regering än den sossarna hade.

 

Nja, du vet väl att Carl Bildt var statsminister när Sverige hamna ett ekonomikris?

Sen, den endan vettiga i alliansen är nog Centerpartiet, så dem borde nog inte gå ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 581
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Man är nazist/rasist om man tycker att alla invandrare bara lever på bidrag och är brottslingar och inte hör hemma här.

 

Amen det är Europa och Amerika som är själva roten till det!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man är nazist/rasist om man tycker att alla invandrare bara lever på bidrag och är brottslingar och inte hör hemma här.

 

i och för sig så var det fns fel. gav ju judarna ett land och tog från palestina, men oj :o plötsligt är det inte bara amerika och europa nu är det hela världens fel

Redigerat av mu1991
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den nya regeringen är underbar, dock så tycker jag att centerpartiet borde ut ur alliansen. Detta kommer bli en mycket bättre regering än den sossarna hade.

 

Centerpartiet vill att det ska vara hälften kvinnor och hälften män, det är inte rätt. De bästa ska in, även om de alla skulle råka vara män.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Man är nazist/rasist om man tycker att alla invandrare bara lever på bidrag och är brottslingar och inte hör hemma här.

 

Amerika och och jag tror Storbrittanien sammarbetar med Judarnas land Israel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man är nazist/rasist om man tycker att alla invandrare bara lever på bidrag och är brottslingar och inte hör hemma här.

 

fast man kan ju säga att det är israels fel eller så kan man säga att det är nazisternnas fel. man kan välja nästan vilket land som helst och säga att det är deras fel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den nya regeringen är underbar, dock så tycker jag att centerpartiet borde ut ur alliansen. Detta kommer bli en mycket bättre regering än den sossarna hade.

 

Så om de bästa var kvinnor, så borde det bara finnas kvinnor, eller hur Xade?

Jag har ingenting emot det om det nu skulle ske, men du Xade, du skulle nog bli upprörd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att det var mer skickliga kvinnor? Om det vore så så skulle det väl i och för sig vara rättvist då, men nu tror jag inte att det är så, jag tror faktiskt att det är mer manliga än kvinliga ministrar som är bäst i vad de gö.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...