Hoppa till innehåll

Återställningen Av Irak?


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Hur kan du säga det? Har du bevis på det?

 

Det ser ut som om du räknar invandrarna från de fattiga länderna bara och du räknar inte italienare, greker, engelsmän som invandrare. Men dem är ju det. De är lika mycket invandrare.

 

Och att du vet inte vem som förstör mest och kommer aldrig få reda på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 341
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hur kan du säga det? Har du bevis på det?

 

Det ser ut som om du räknar invandrarna från de fattiga länderna bara och du räknar inte italienare, greker, engelsmän som invandrare. Men dem är ju det. De är lika mycket invandrare.

 

Och att du vet inte vem som förstör mest och kommer aldrig få reda på det.

 

Dom som förstör och bråkar mest är dom invandrare som anses som "turkar" för mig. Alltså inte italienare eller finnar, utan sådana som gärna står i gäng och har bling bling i öronen eftersom att dom har sett att p-diddy har det. Det är dom som bråkar o förstör mest. Så fort det blir bråk när jag är ute så är det ungefär 99% av denna ras som det blir bråk med. Står jag på dansgolvet o dansar in i en svensk, spiller öl över en svensk så är det oftast inget problem, däremot så blir det alltid jidder om det är en turre man råkar spilla över.

Och det är så synd att dessa människor inte kan ha ett gammalt hederligt slagsmål heller, antingen kommer en kniv upp eller så kommer ett helt gäng. Och är det så att man plockar en så kommer hela släkten nästa dag.

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med Xade och tHOORd. Bl.a att det är att majoriteten av vandalister är invandrare och "turkar" inte fattar att olyckor händer.

 

Och tHOORd, det blir en j*vla massa personer som går på en om familjen kommer. Varje fru får ju typ 14 barn och vissa killar har flera fruar. (överdrivet? nja..)

Redigerat av The_Kebab_Lord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

thOORd, du tycker att invandrare gör mest dumma grejer. (turkar/araber som du menar).

 

Det får du göra, men jag får väl tycka så att 80% är svenskar som gör fel och 20% invandrare. Om du bara kommer ut med meningar från truten så får jag också göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

thOORd, du tycker att invandrare gör mest dumma grejer. (turkar/araber som du menar).

 

Det får du göra, men jag får väl tycka så att 80% är svenskar som gör fel och 20% invandrare. Om du bara kommer ut med meningar från truten så får jag också göra det.

 

Aa, 20% av invånarna i sverige är ju araber tack vare er. eller mer, fler kommer varenda j*vla dag.

 

Eftersom majoriteten av er verkar hata Sverige kan ni väl åka tillbaka till erat perfekta grustag till land. Ta hand om erat lands egna problem, t ex stoppa självmordsbombarna. Men iställe kommer dom/ni/whatever hit o bara säger att vi är rasister/nazister etc, dom som skaffar jobb kan stanna, men de är dom som bara pratar skit om oss och lever på bidrag som kan åka ut. f*n eller att våra skattepengar ska gå till att ni bara ska kunna stanna o fortsätta bråka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

lol! det är invandrarna som äger alla pizzerior och resturanger.

 

Och alla import fabriker för mat osv. Vem tror du betalar mest skatt. Just vi!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol! det är invandrarna som äger alla pizzerior och resturanger.

 

Och alla import fabriker för mat osv. Vem tror du betalar mest skatt. Just vi!

 

hur mkt skatt betalar du då? Jag betalar nog väldigt mkt mer än dig. Skattar man för a-kassa? ;>. Har också hört att invandrare är överreprensenterade höginkomsttagare, så det är väl dom som påverkas mest utav Robin Hood skatten, eller vänta har jag fel nu....

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Puck0 är 15, minderårig, betalar inte skatt. Du är 19, myndig, betalar skatt. Så ja, det du sa stämde rätt bra.

 

Och det ni säger om att de som jobbar kan stanna och de som bara lever på bidrag ska åka ut, hur blir det med de som söker jobb och har utbildning men får inget jobb för att de inte hunnit lära sig språket eller för att arbetsgivarna är rasistiska? Ska man bara slänga ut dem trots att de gör sitt bästa för att inte leva på bidrag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Puck0 är 15, minderårig, betalar inte skatt. Du är 19, myndig, betalar skatt. Så ja, det du sa stämde rätt bra.

 

Och det ni säger om att de som jobbar kan stanna och de som bara lever på bidrag ska åka ut, hur blir det med de som söker jobb och har utbildning men  får inget jobb för att de inte hunnit lära sig språket eller för att arbetsgivarna är rasistiska? Ska man bara slänga ut dem trots att de gör sitt bästa för att inte leva på bidrag?

 

lilla gubben, du är inte skattebefriad om du är omyndig. Skaffa lite kött på bena innan du skriver.

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol! det är invandrarna som äger alla pizzerior och resturanger.

 

Och alla import fabriker för mat osv. Vem tror du betalar mest skatt. Just vi!

 

Jasså? Äger invandrare ALLA restauranger och pizzerior (samma sak), det visste jag inte att dom gjorde? Hur kommer sig då att det finns restauranger som ägs av Svenskar? En fråga till dig: Om det var så att alla restauranger ägdes av invandrare; är det någon som tvingar personer att äta där? Kan man inte lika gärna laga mat hemma?

 

Och sen fråga nr. 2:

 

Vad är en s.k "Import Fabrik"...?

 

Nr. 3:

 

Importerar verkligen invandrarna som importerar all' mat? Ägs t.ex ICA av en invandrare?

svar.

 

Endast seriösa svar, tack.

 

EDIT: De invandrare som FÖRSÖKER skaffa jobb men får inget p.g.a. deras etniska bakgrund kan väl stanna då dom försöker. Då får dom ju hjälp av bidragen. Om det bara var så att alla invandrare (läs: araber) var sådanna. Tyvär är det så att som jag uppfattar det var åttonde turk lever på bidragen men skaffar inget jobb, de försöker inte ens utan bildar s.k gäng och går runt och hotar/spöar "oss". Eller inte bryr sig i skolan, ta ett exempel. Min skola. Invandrarna bara "dampar", skriker, j*vlas med alla, etc. Hmm... hur kommer det gå för dom då? Och även de som försöker "muckar" med en osv. De borde väl f*n vara tacksamma att de får frukost, det är f*n vi som betalar den!!!

Redigerat av The_Kebab_Lord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Nej, det är inte bara Svenskarna som betalar frukosten. lol, massor av invandrare betalar skatt. Men det är bara typ 3 procent som jobbar svart och lever på bidrag.

 

Men anledningen till det är att cheferna är så rasistiska att dem inte låter dem på jobbet. Vad gör dem? Ska dem ligga på gatan eller i hårda marken. Nej, Socialen hjälper till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...