Mezox Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag skapade tråden för att diskutera hur Irak skulle återställa sig men ni börjar snacka om en massa idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 notera att det är det jag har försökt säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Så Irak kommer inte återställa sig för idioterna. nöjda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 ehmmm.......det är en massa här i den här tråden som nog skulle klassas som rasistiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 nej, för man kan inte ha en negativ åsikt om muslimer etc utan att bli kallad rasist eller nazist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Du får ha en åsikt men försök inte kränka någon. Eftersom det händer något som man inte önskar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 nej, för man kan inte ha en negativ åsikt om muslimer etc utan att bli kallad rasist eller nazist Jag är muslim, och jag gillar inte sättet du pratar om muslimer. Du pratar som om det är leksaker du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) -Tog bort inlägget för att det kan innehålla rasistiska saker- Redigerat 5 Juni 2006 av Jason__Voorhees Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 En åsikt? Här kommer ett exempel : Fyfan vad iraqer är korkade, dom springer och bombar varje hus dom ser. USA har rätt till att skjuta ner dom, de är inte mer värda en så. Det är såklart de kommer ingenstans i revolutionen om de bara bombar allt, de får ju börja om igen sedan. Detta var naturligtvis inte sant, men ett exempel. Motivera ni som är så negativa om Iraq! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Så om jag kommer med en åsikt om Svenskar så tror jag säkert att jag blir varnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Vad är det som ni tycker är fel med muslimer? För att de är invandrare och sedan bosätter sig här i Sverige? För att man hör på nyheterna hela tiden att 1% av befolkningen bombar? j*vlar, då får ni f*n tänka om. Att argumentera skit om religioner, då är man ju rasist. Vad är en negativ åsikt? Att överdriva sina inlägg med elaka kommentarer som inte ens är sant. Visserligen tycker jag vissa muslimer är förtrycka människor, som att slå sina fruar & barn. Men Sverige är ett fritt land, varför förstår ni inte det. Är muslimer & araber lika välkomnade som finnar ? Bara för finnar är primitiva folk's som vi svenskar, skall dom få mer chans att stadga sig i Sverige? Det är unikt att vara muslim eller arab, man tror på något speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Vadå svenskar och finnar är primetiva. Och att araber är speciella. Om inte det var racistiskt så ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.