Gäst Radicus Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Men nästan alla iraqer bombar hela Bagdad för att ta kål på amerikanarna. Inser dom inte att de ruinerar deras egna folk när de håller på så. Det är ju lite korkat... Läste i en tidning att vissa hade bombat i ett fängelse för att få ut alla iraqer, men ack, de dödade dem istället. (Tror det var så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 vare sig alla eller bara några bombar o så, oavsett så dör en massa människor där pga terrordåden. Låt oss säga att islam har ett dåligt rykte pga hedersmord, tvång, al-qaida etc... Man kan inte förknippa detta med hela islam, som ni säger, men folk generaliserar vare sig de vill eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag tycker dem terrorister i Iraq som bombar sitt eget folk är korkade och borde skjuta upp sig till månen. Men när ni säger det så ser det ut som om det är muslimer som använder våld osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Usa anfallde ju iraq och så får iraq skulden på teroism.. Sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Under många år har Irak varit styrd under den j*vla diktatorn Sadaam Hussein. Han har tagit landets alla oljefynder han hittat och köpt vapen för pengarna. Han har utrotat kurder i landet (jag är en kurd). Nu är Sadaam borta och staten Irak ligger långt efter i teknologin. Många Iraker försöker hinna med och resultatet blir en snabb utveckling som hoppar över många saker. T.ex. letar ungdommar redan efter mobiltelefoner när det finns en buckla på gatan var 20:e meter. Man utvecklar städer fort och låter byarna vara. Vad tycker ni man ska göra? jag är också kurd önskade att kurdistan var ett land :rolleyes: men det händer alldrig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Under många år har Irak varit styrd under den j*vla diktatorn Sadaam Hussein. Han har tagit landets alla oljefynder han hittat och köpt vapen för pengarna. Han har utrotat kurder i landet (jag är en kurd). Nu är Sadaam borta och staten Irak ligger långt efter i teknologin. Många Iraker försöker hinna med och resultatet blir en snabb utveckling som hoppar över många saker. T.ex. letar ungdommar redan efter mobiltelefoner när det finns en buckla på gatan var 20:e meter. Man utvecklar städer fort och låter byarna vara. Vad tycker ni man ska göra? USA borde få ta över landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Så f*n heller hatar usa o deras j*vla vapen tror dom är något. Bush säger han kämpar mot teroismen han kämpar f*n med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (Innan jag svarar vill jag påpeka att jag är muslim) Islamerna har fått dåligt rykte på grund av flera saker: Terrorister, anlednigen är: Alla muslimer är inte terorister men man kan lungt säga att nästan alla terrorister i mellanöstern är muslimer. Fattiga Länder = Inga Skolor/Inget Hem = Snattare = Större Brott = Ännu Större Brott = Terrorism. USA:as sätt att försöka få det de gör att se rätt ut, det gör de genom att få muslimer att framstå som Usama Bin Ladin. Iraks återställning kommer att inträffa men det kommer ta mer än en livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Snart finns det inget Iraq kvar tror jag. * Th00rd, tycker du att Amerika skall ta över Iraq? Vilka konsekvenser, sedan skulle Amerika sträva efter mer & mer makt, om de tar över ett stort land i Mellanöstern. Amerikanska soldater skjuter ner civila av ingen anledning, eller tar till fånga. Många demonstrerar mot detta, väldigt många människor (folk från mellanöstern)har regerat på detta vansinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Ja. Och vi kommer aldrig få veta varför allt är så här. Kolla, Saddam dödar folk. Bush flyger in i Irak, det blir terrordåd, soldaterna dödar civila. Terroristerna bombar landet och många oskyldiga. Blir f*n iriterad! Finns inget Irak snart kvar ska ni veta. Det är förskräckligt där ska ni veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Det är inte så förfärligt där... Trots allt, om staden innehållde endast terrorister som bombar skulle staden evakuerats för längesedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Många dör också av den giftiga röken som kommer när det brinner i några olje källor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.