Gäst Perisoreus Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Öga för öga gör hela världen blind. (Min signatur passar utmärkt här.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jag vet inte vad som menas med det men det låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Nej, det har säkert något med att alla är lika värda att göra. Och det är inte rätt... Har man dödat ska man självklart dö själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Om man dödar en mördare så skall mördaren av mördaren mördas och mördaren av mördarens mördare mördas o.s.v. (det gör att till sist finns ingen kvar på jorden (citatet behöver inte alltid tillämpas vid just mord)). Annars är det ingen idé med att ha lagar som tillåter dödsstraff för då sjunker man ju lika lågt som mördaren själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Nu när Sadaam är borta ur bilden så finns det ju en öppen plats för mig som diktator. Förövrigt så tycker jag att man kan bygga en bur över hela Irak, sen kan dom få leka självmordsbombare bäst dom vill. Man kan bygga läktare runt irak också, så att folk kan sitta o titt på. Ungefär som på zoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Kanske irakerna ska fundera på att livnära sig på Mc Donalds affärer, det finns nog massvis med iraker som är sugna på en BigMac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Är det därför dem bränner Mc Donalds i nästan alla arab länder för att det kommer från USA. Ni vet inte f*n hur det är för dem där nere och levla i krig. Tänk om det händer något att ni måste leva där nere. Ni skulle bara veta hur det känns. Jag har själv vart där och sett bara skott och folk dödas :(! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Det är ju sjukt att de bränner McDonalds. De ska har respekt för USA! Puck0: Jag bor inte Irak, har aldrig varit i Irak och kommer aldrig åka till Irak, så varför ska jag bry mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Det är ju sjukt att de bränner McDonalds. De ska har respekt för USA! Puck0: Jag bor inte Irak, har aldrig varit i Irak och kommer aldrig åka till Irak, så varför ska jag bry mig? Xade, det första, USA bryr sig inte heller om dig, det ska du veta.För det andra, varför ska dem ha respekt för USA ? Sen vill jag säga att det ända som är likt med dig och USA, är att båda är egoistiskt och självcentrerade. Det enda som var bra med invasionen var att Saddam störtades, ingenting annat. Redigerat 5 Maj 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Det är ju sjukt att de bränner McDonalds. De ska har respekt för USA! Puck0: Jag bor inte Irak, har aldrig varit i Irak och kommer aldrig åka till Irak, så varför ska jag bry mig? Fusione, face the fact. Alla människor är egoistiska. Alla gärningar man gör är för sitt eget välbefinnande. Nämn något man kan göra som inte på något sett är för sitt eget välbefinnande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Det är ju sjukt att de bränner McDonalds. De ska har respekt för USA! Puck0: Jag bor inte Irak, har aldrig varit i Irak och kommer aldrig åka till Irak, så varför ska jag bry mig? De börjar nog visa respekt för USA när USA börjar visa respekt för dem. På sätt och vis har du en poäng där, tHOORd. Även när man gör en osjälvisk handling så känns det bra efteråt, och det är ofta därför man gör det. Ingen gör något om de absolut inte får ut något av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Det gör väl inget om de bränner upp lite McDoanld's restauranger, USA har ju ändå förstört för dem så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.