Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Hmm..var det här projekt X ? Hade nog förväntat mig en aning mer faktiskt :S Kanske gratis glass? :P Redigerat 1 April 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 tror du admin skulle hålla på så när fuska redan är så bra som det är ? detta har nästan blivit en debbat nu.. Verkar som det är i fel forum ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Spirit: Har Admin anställt dig för att tro oss att detta är sant ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hmm..var det här projekt X ? Hade nog förväntat mig en aning mer faktiskt :S Fler funktioner möjligen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 vadå måste man skriva 100 inlägg idag!"?!?! eller sammanlagt? du har formulerat de lite konstigt admin.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) f*n jag ville ju ha något roligare skämt, Admin! =( Du får inte förolämpa första april med sånt här. Man ska fira första april, inte försöka göra nåt skojj. Sålänge du inte menar att man ska ha skrivit 100 inlägg totalt genom sin karriär, men det köper jag knappt heller. Redigerat 1 April 2006 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Fler funktioner, han lade till några funktioner för inte så länge sedan.. Sen vilka sorters funktioner ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Detta är ett april-skämt eller så har han skrivit fel i sitt inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Klart detta är ett april-skämt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Om jag vore admin så skulle jag vänta tills imorgon eller skriva detta igår om det inte var ett skämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) visste ni inte att sidan brukar startas om precis innan sommaren vart tredje år? men att inte ta bort de som är aktiva var väl en skum förändring... jaja, konservativ är jag inte så det är väl ok. har alltid tyckt att vi har haft för mycket inaktiva medlemmar här och klarar man inte av att posta ett inlägg varje kvart är man väl lite väl inaktiv väl? Redigerat 1 April 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nico är med på det tydligen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg