Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 visste ni inte att sidan brukar startas om precis innan sommaren vart tredje år? men att inte ta bort de som är aktiva var väl en skum förändring... jaja, konservativ är jag inte så det är väl ok. har alltid tyckt att vi har haft för mycket inaktiva medlemmar här och klarar man inte av att posta ett inlägg varje kvart är man väl lite väl inaktiv väl? Där har vi någon annan som Admin har anlitat för att hålla " Lågan " Uppe, möjligtvis ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Fler funktioner, han lade till några funktioner för inte så länge sedan.. Sen vilka sorters funktioner ? Vad vet jag, vadsomhelst. Trodde det skulle vara nått som drabbade alla å inte några som inte ens skrivit 100 inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag blir ju nästan skrämd utav det här :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Om det möjligtvis är sant så är jag utanför farozonen. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Fler funktioner, han lade till några funktioner för inte så länge sedan.. Sen vilka sorters funktioner ? Jag hoppades ochså på något som skulle drabba alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Yay.. Rensning!! Projekt X var bättre än jag trodde. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Vitsdom är antagligen med på det eller så har han inte läst admins inlägg noga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Stackars dem som är på semester då? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaDDeN Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Just den 1:a april ? Kan det vara ett bara att skaffa fuskavip kanske? :lol: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 visste ni inte att sidan brukar startas om precis innan sommaren vart tredje år? men att inte ta bort de som är aktiva var väl en skum förändring... jaja, konservativ är jag inte så det är väl ok. har alltid tyckt att vi har haft för mycket inaktiva medlemmar här och klarar man inte av att posta ett inlägg varje kvart är man väl lite väl inaktiv väl? jag har liksom varit här sedan fuskarnas tid, slutade själv här på forumet efter en av alla omstarter för några år sedan. minns att jag förlorade alla mina 200 poäng som jag fått för min Dink smallwood guide.. hehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Det var då, nu har människan utvecklats och blivit smartare ! ^^ Hehe... Redigerat 1 April 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 o.O' 200 poäng :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg