lundquist Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 kan du göra zorro finten i innebandy ? det är det som mga gör typ bakom mål så ena sekunden står de bakom, tre sek senare ligger bollen i mål. jag kan det :) och är skit bra faktiskt. köpte det nya senseido bladet idag. det är skit bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag kan det också. Det är skitkul. Har också ett sånt blad. Har inte gjort nått zorro-mål på match än... Om det är nått trix ni kan när ni zorrar kan ni väl säga det. Jag kan ligga ner och zorra och kan nästan skruven... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag har gjort ett zorro mål på en match förra veckan med en vanlig klubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag kan inte, men mina killvänner kan. Alla klagar på att min vän är så *censur* (:P) bra på att zorra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Kan litegrann. Har en zorroböjd kluba med den är det jättelätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Kan någon förklara hur man gör en "Zorrofint" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Kan någon förklara hur man gör en "Zorrofint" ? Det är mest en tränings-sak. Och sen är det en fördel att ha zorroblad... Redigerat 6 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Det är svårt att förklara men man håller bollen på klubban i luften och gör som ett Z i luften med bollen på bladet Eller har jag fel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Det är svårt att förklara men man håller bollen på klubban i luften och gör som ett Z i luften med bollen på bladet Eller har jag fel??? Jag vet inte om rör bollen i ett z riktigt men ungefär. @Orzon här kan du titta när personer zorrar och lära dig lite... Redigerat 6 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Det är svårt att förklara men man håller bollen på klubban i luften och gör som ett Z i luften med bollen på bladet Eller har jag fel??? Man ska göra i ett Z. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Nu har jag klarat skruven!!! Är det nån som har nått annat trix när man zorrar som är snyggt att göra så säg... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 jag kan inte zorra men mina kompisar kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.