Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 Boba_Fett's Darth Vader var ju hur grym som helst fast de andra var ju ochså snygga. Citera
miniman Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 (redigerat) boba fett kan du göra en tutorial hur du gör dina vill lära mig :cool: här kommer min Redigerat 8 April 2006 av miman Citera
Dretskit Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Den slår inte Boba-Fett's men den var cool. Citera
Aircondition Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Shit vad grym du är på paint Boba. Scout-troopen blev också cool men Vader var bäst... :) Citera
neVah Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 har gjort lite pixelart, men dem ligger inte på denna datorn... får visa upp dem nån annan gång Citera
Mezox Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Citera boba fett kan du göra en tutorial hur du gör dina vill lära mig :cool: här kommer min Snygg, men lite för jämn färg. Citera
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Skrivet 9 April 2006 Jag har en annan bild på dödsstjärnan, fast jag kan inte lägga upp den, den är för stor. Jag får vänta ett tag med att lägga upp den. :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.