Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Boba_Fett's Darth Vader var ju hur grym som helst fast de andra var ju ochså snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) boba fett kan du göra en tutorial hur du gör dina vill lära mig :cool: här kommer min Redigerat 8 April 2006 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Haha vad cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Den slår inte Boba-Fett's men den var cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Shit vad grym du är på paint Boba. Scout-troopen blev också cool men Vader var bäst... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 har gjort lite pixelart, men dem ligger inte på denna datorn... får visa upp dem nån annan gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 jäv**r vad snygga bilder!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Snygga bilder, Boba-fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 boba fett kan du göra en tutorial hur du gör dina vill lära mig :cool: här kommer min Snygg, men lite för jämn färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 grym bild bobba-fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag har en annan bild på dödsstjärnan, fast jag kan inte lägga upp den, den är för stor. Jag får vänta ett tag med att lägga upp den. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.