LillBerra Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag förstår inte, 6orna är ju inte efter varandra. jag menar då ska det vara 2 6 6 6. inte 6 6 6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag förstår inte, 6orna är ju inte efter varandra. jag menar då ska det vara 2 6 6 6. inte 6 6 6. Nej, men eftersom att en sexa represtenterar år, månad och datum så blir det 666, alltså s*tans nummer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Undra varför det är siffran SEX. :lol: :lol: :lol: MAn kan ju nästan list ut det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Vad jag vet sa star inget exakt/konkret datum for dommedagen i biblen. Alltsa ar allt bara en dros med tolkningar och antaganden. [borttaget, lite om Armageddon etc..] Detta har jag också skrivit i andra trådar, om Irak och Homosexualitet. men nu kommer bara delen om kristen tro. Jag har grubblat mycket, men jag har slutat helt med att kritisera kristna och deras tro. för dem är Gud en verklighet och man ska inte lägga sig i andras tro. Jag hoppas ni kan förlåta mina gamla åsiker. (folk byter ju åsikter ibland eller hur..) Redigerat 24 Juni 2006 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Ja sa ju att ja inte kunde förlåta dig fatta!!! :meddum: :meddum: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 hehe finns ju fler användare här :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Ingen kan påstå att han inte finns eftersom att han inte syns, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Om han skulle visa sig lite skulle man ju börja tro på gud seriöst,men så länge som det inte finns bevis att han finns så kommer jag inte tro på Gud,Så de e så :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Om han skulle visa sig lite skulle man ju börja tro på gud seriöst,men så länge som det inte finns bevis att han finns så kommer jag inte tro på Gud,Så de e så :P Gud är ingen människa ,iq.. Gud är allting omkring oss , han finns i alla levande varelser . Så, han syns fast du ser han inte . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Om han skulle visa sig lite skulle man ju börja tro på gud seriöst,men så länge som det inte finns bevis att han finns så kommer jag inte tro på Gud,Så de e så :P Det där är en subjektiv fråga beroende på om man är troende eller inte, givetvis så får man tro vad man vill. Du kan heller inte bevisa att din teori är konkret då det omkring oss registreras som syre, kväve och kolioxidmolekyler. Ni har två olika teorier varav ingen går att bevisa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Om han skulle visa sig lite skulle man ju börja tro på gud seriöst,men så länge som det inte finns bevis att han finns så kommer jag inte tro på Gud,Så de e så :P Ingenting går att bevisa och jag tycker att det här ämnet är helt och hållet onödigt efter som troenden blir galna när dom ser det här .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vergil3 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Vad jag vet sa star inget exakt/konkret datum for dommedagen i biblen. Alltsa ar allt bara en dros med tolkningar och antaganden. Kan du säga till mig i vilken versen/verserna/kapitlet detta står i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg