Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 mycket bra sagt pontarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Vill inte peka ut folk, men Rikar Cena, du har själv inte avslutat din avatar tävling ! PontarN: Mycket bra, på så sätt hoppas vi att sånna här saker inte behöver inträffa. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) @PontarN bra idé. Det är störigt om man t.e.x har hållt på att göra en ava i nån timme som blir bra och sen avslutar dom inte tävlingen. Redigerat 8 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 skulle nog va en bra regel, men varför inte trycka på "ANMÄL"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 @PontarN bra idé. Det är störigt om man t.e.x har hållt på att göra en ava i nån timme som blir bra och sen avslutar dom inte tävlingen. Man gör inte en avatar på en timme <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 One Piece: Det kanske finns några som gör lägger ned en del tid åt att göra en avatar eller flera, så det blir orättvist. Spirit: Ifall man nu anmäler, vad ska moderatorerna göra åt saken ? Tycker att PontarN's idé var mycket bra, det sätter lite press på trådskaparen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Vissa brukar skapa tävlingar och sedan glömma bort dem, det har jag sett iaf. Men man skulle väl kunna göra en regel som säger att man måste sätta ett speciellt datum då tävlingen avslutas, men om den inte avslutas det datumet kanske man får betala böter med FuskaMynt till dem som bidragit med avatars/banners till tävlingen? Dålig idé. Måste man ta en avatart som en n00b har gjort som man ens inte tycker om bara för att en regel säger att man måste välja en vinnare!? Det finns tvälingar då bara n00bs deltar, och ofta man bvill ha en bild som är tagen från google med en ful text på!? Dålig idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Vissa brukar skapa tävlingar och sedan glömma bort dem, det har jag sett iaf. Men man skulle väl kunna göra en regel som säger att man måste sätta ett speciellt datum då tävlingen avslutas, men om den inte avslutas det datumet kanske man får betala böter med FuskaMynt till dem som bidragit med avatars/banners till tävlingen? Håller med dig tänk så man gör en avatar med priset 2000 FM och man inte får något annat än en paintbild. Hur skulle du reagera då? Jag har gjort en avatartävling. Om jag får bilder och jag kan vinna över själv så gör jag väl hellre en bild själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Men för i h*lvetes j*vlar, skriv att den inte får vara gjord i Paint eller nåt annat sugigt program då, och dessutom så kan ni skriva att det inte ska vara någon "n00b-bild" <_<. Tänk innan ni skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Om det ändå kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Anmäl inlägget ifall det ändå kommer, kanske? Redigerat 9 April 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) man kan åstakomma riktigt fula avatarer i Photoshop också faktiskt - och fantastiskt snygga. finns sånnahär regler (http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=3896&view=findpost&p=74487) men tyvärr har vi ingen större möjlighet att göra någonting åt det. har själv tagit upp detta med admin men enligt honom fanns det inte så mycket att göra åt saken... håller lite med båda sidor för övrigt, tycker alla tävlingar med tillräckligt seriösa bidrag måste avgöras, tyvärr är det omöjligt att definiera vad som är ett tillräckligt seriöst bidrag, i alla fall generellt. jag har förmodligen en helt annan syn på vad som är en snygg avatar än de som t.ex. tar en googlebild och skriver en text på i paint... Redigerat 9 April 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.